Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag een zender toevoegen, namelijk family 7.

Maar als ik dat wil bestellen op de KPN-website dan moet ik een heel zenderpakket bestellen met zenders die ik helemaal niet wil.

Weet iemand misschien of je ook alleen één bepaalde zender kunt toevoegen?

En als dit nog niet zo is, gaat dit in de toekomst nog komen?

 

Met vriendelijke groet,

Jarno Seijbel

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Hallo @Jarno Seijbel ,

Het is niet mogelijk om alleen één bepaalde zender toe te voegen. 

In de toekomst gaat dat ook niet gebeuren. De reden hiervoor is dat de kosten voor zo'n zender dan juist heel erg zouden gaan stijgen, omdat er dan maar een beperkt aantal abonnees zouden gaan betalen voor de doorgifte. Dat is gewoon economisch niet rendabel te krijgen.   

Overigens zit Family 7 in het pluspakket. Wanneer je overstapt op KPN Hussel en je hebt ook minimaal één mobiel abonnement bij KPN, dan is het pluspakket tegenwoordig gratis. Dus mogelijk is een overstap naar KPN Hussel wel voordelig voor jou. Je kunt via Mijn KPN kijken wat de mogelijkheden zijn. 


Hallo @Jarno Seijbel ,

Het is niet mogelijk om alleen één bepaalde zender toe te voegen. 

In de toekomst gaat dat ook niet gebeuren. De reden hiervoor is dat de kosten voor zo'n zender dan juist heel erg zouden gaan stijgen, omdat er dan maar een beperkt aantal abonnees zouden gaan betalen voor de doorgifte. Dat is gewoon economisch niet rendabel te krijgen.   

Overigen zit Family 7 in het pluspakket. Wanneer je overstapt op KPN Hussel en je hebt ook minimaal één mobiel abonnement bij KPN, dan is het pluspakket tegenwoordig gratis. Dus mogelijk is een overstap naar KPN Hussel wel voordelig voor jou. Je kunt via Mijn KPN kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Bedankt voor je antwoord!

Jammer dat het niet kan, maar ik snap het ook wel.

Ik zal nog is kijken naar het KPN hussel abonnement.