Skip to main content

Goedenavond, 

Ik zou graag het nieuwste zender overzicht willen hebben op mijn arris vip5202. Het ziet er nog wat ouderwets uit. Volgens mij kan dit beter ( heb ik bij een ander gezien)

 

Welke gids heb je dan, de linker of de rechter?

 


De linker zou heel graag de rechter willen hebben.

Als dat mogelijk is.


De linker zou heel graag de rechter willen hebben.

Dan staat er waarschijnlijk nog een oude Motorola 1853 op jouw aansluiting geregistreerd.

Bel klantenservice op 0800-0402 om die te laten verwijderen. Jouw aansluiting zal dan in een zogenaamde "veegbatch" meegenomen worden om zo alsnog het nieuwe menu te krijgen.


Ja dat klopt ik heb vanavond gebeld met de help desk en daar zei die meneer al dat er meerdere tv ontvangers waren geregistreerd deze meneer heeft deze verwijderd. Toen heeft hij de tv ontvanger gereset.

Maar het is nog niet beter geworden.

Moet ik dit ook melden bij de helpdesk?  Om een veegbatch te laten doen? Of gaat dat automatisch


Moet ik dit ook melden bij de helpdesk?  Om een veegbatch te laten doen? Of gaat dat automatisch

De veegbatch waar jouw aansluiting in zit gaat vanzelf komen, dat kan morgen zijn maar ook pas over een paar weken. Ik hoop overigens dat hij niet te lang op zich zal laten wachten.


Super bedankt voor het antwoord! Ik ga het afwachten. Als het opgelost is zal ik het hier melden als ik het niet vergeet... :grin:


Ik heb precies t zelfde ja, heb al 2 medewerker gesproken en allebei waren ze ervan overtuigd dat ze het opgelost hadden. 
Oude decoders verwijdert van me account en nieuw software ‘gepusht’

maar blijft t oude menu erop zetten. 
ze hebben het doorgezet naar backoffice. Maar vraag me af hun er iets mee doen. 

hoop niet dat t nog weken duurt. 
Heb sinds aantal dagen een nieuwe 4K tv maar het beeld is niet om aan te zien door het HDR signaal 

thank God for Netflix en prime. 

gr

Rob


Backoffice is prullenbak bij KPN volgens mij. Ze hebben bij mij ook al eens daar wat neergelegd heb ik nooit weer wat van gehoord.


Vandaag hebben ze van backoffice gebeld maar die heeft echt totaal niks gedaan.

Had m een bijna een half uur aan de lijn en heeft bijna niks gezegd…. hij was wat aant opzoeken zei hij.

Het enige wat hij zei is om het software opnieuw erop te zetten(wat ik nu al 20x heb gedaan intussen)

En toen zei tie heb geen flauw idee ik ga een ticket inschieten….

Met andere woorden, het probleem weer bij  een collega leggen zoals de 1e die ik aan de lijn had bij de klantenservice zodat hij hier vanaf is. 

Ook bij een andere vraag waar mijn hd glas kanalen gebleven zijn kon hij niet zeggen en dus ook niks mee gedaan.

Alleen een antwoordt wat hij zelf ook opgezocht had op het forum, dat je max beeldresolutie op uhd moet zetten.  Maar ook dat helpt bij mij niet…

 

 


Jouw aansluiting zal dan in een zogenaamde "veegbatch" meegenomen worden om zo alsnog het nieuwe menu te krijgen.

 

Yes een maand geleden hadden we het hier over..

Het is gelukt vandaag een update en nu een nieuw menu!

Nogmaals bedankt voor de hulp.