Skip to main content

Wil graag een korting voor 12 maanden van 12 euro zodat ik het teruglopende aanbod van. TV kanalen en 4K zenders kan opvangen.

Wil mijn huidige pakket verlengen met een jaar incl Netflix HD. Graag ontvang ik een passend aanbod.

Vandaag ontving ik via Ziggo een mooi aanbod maar het liefst blijk ik bij KPN.

 

Wilfred de Groot

 

 

Dag @Wilfredo op het forum wordt niets met prijzen gedaan.  U kunt de klantenservice 0800-0402 bellen.  Wellicht is er voor u een aanbod.  


@Wilfredo 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Met prijzen kunnen wij je niet helpen. 

 

Je kan het volgende doen;

0800-0402 bellen (is gratis)

Je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk invullen en op een moderater (KPN medewerker) wachten. Duurt meestal een paar dagen i.v.m. drukte.

 

Maar via KPN krijg je als vaste klant wel diverse kortintgen.

Als je KPN hussel pakket hebt en KPN mobiel, krijg je het pluspakket gratis.

4K pakket kan je (o.a. via MIJNKPN) opzeggen. Zijn momenteel maar 2 4K zenders.

Als je KPN Hussel en mobiel hebt, krijg je op 1 streamingdienst € 5,-- entertainment korting.

Etc. 

 

Welke pakketten heb je momenteel en wat betaal je momenteel? 


Ik doe een nieuwe poging, mijn oorspronkelijke bericht is verwijderd omdat ik iets tegen de huisregels zou hebben geschreven. Ik heb echter niet kunnen vinden wat. 

Er stond in dat KPN zorgt voor 7/24 uur diensten en dat heb ik liever dan korting. KPN geeft geen korting aan bestaande klanten (en ik beschreef dat met een methafoor). KPN geeft wel kadootjes wat goed is verwoord door Alexandra in dit topic. 

https://forum.kpn.com/mobiel-15/korting-voor-vaste-klanten-572676