Skip to main content

Ik wil graag 5 korting op netflix ook gratis tv ontvanger graan 2 niet 10 euro betaal 2 tv ontvanger 

Je krijgt elke maand 5,- Entertainmentkorting als je Internet, Mobiel, TV en entertainment combineert.

Waarom wilt u een tweede ontvanger gratis?


Als je opnemen pakket hebt krijg je de 2e ontvanger gratis of andersom (opnemen pakket gratis)

Bij hussel abonnement

Ik gebruik mijn 2e ontvanger vip5202 haast niet 

Maar die heb ik omdat ik het opnemen pakket heb 

 


Beste @Sgremmen, ik begrijp wel dát je dit wilt, maar nog niet helemaal waarom je dat dan zou moeten krijgen. Het klopt wat hierboven gezegd wordt: bij het combineren van Internet, TV en Mobiel krijg je 5 euro entertainment korting en als je het opnemen pakket neemt, krijg je de tweede ontvanger gratis (of het opnemen pakket gratis bij een tweede ontvanger). Jij hebt beide al, zie ik. Is er dan nu nog iets wat er niet klopt? Laat het gerust weten, we helpen je graag. 


Ik wil graag 5 korting op netflix ook gratis tv ontvanger graan 2 niet 10 euro betaal 2 tv ontvanger 

 

Ik moest wel 2 keer lezen, omdat er geen komma's en punten staan. Moeilijk lezen moet ik zeggen.:wink:

 

En iedereen wil zoveel mogelijk gratis. We zijn toch Nederlanders. :grinning::wink:

 

Zie voor de Entertainment korting hier.

Als je 1 van de extra pakketten neemt, waar Entertainmenet korting voor geld, krijg je € 5,-- korting (voor 1 pakket, bijvoorbeeld Netflix).  Je moet dan wel hussel hebben.  Dus ook mobiel bij KPN.

Heeft u mobiel bij KPN? 

 

Netflix kan je ook kijken via de app van de Smart tv.

Zo doe ik het al meer dan 8 jaar. (nooit problemen). 

 

Ik begrijp dat je 2 KPN tv ontvangers hebt, welke heb je? 


Ik betaal tv ontvanger 5 euro dan gratis .


Ik betaal tv ontvanger 5 euro dan gratis .

 

Voor het tv pakket betaal je € 10,-- en daar krijg je 1 KPN tv decoder bij.

Voor een 2de KPN decoder betaal je € 5,-- en dan krijg je het opname pakket gratis. 

En dat geld voor alle KPN gebruikers. 

Ik heb hier geen problemen mee. 

 


Ik betaal tv ontvanger 5 euro dan gratis .

Ik begrijp nog niet helemaal wat je vraag nu is. Zoals Joop2011 aangeeft betaal je 10 euro voor KPN TV en zit daar één tv-ontvanger bij in. Als je dan een tweede ontvanger wilt, betaal je daar 5 euro voor. Dat is niet gratis.