Skip to main content

Ik wil graag L1 ontvangen maar dat zit niet in het aanbod. Waarom bepaalt KPN welke regionale zenders ik mag zien?

Hallo @MirandaG ,

Dat Is een keuze van KPN. En dat gebaseerd op een combinatie van populariteit en doorgiftekosten.. 
 

Buiten Limburg en directe omgeving is maar weinig belangstelling voor L1. 
 

KPN geeft alleen de eigen regionale zender door en de zenders van de aangrenzende provincies. Alleen omroep Friesland heeft bedongen dat ze landelijk worden doorgegeven. 
 

Op de KPN website kan je opvragen welke lokale en regionale zenders te zien zijn op jouw adres.

Lokale en regionale zenders met Interactieve TV | KPN

 


Ik wil graag zelf de keuze maken. Vooral omdat het bij de concurrentie wel mogelijk is. Heel vervelend, ik heb wel heel veel andere zenders die ik niet wil...


Ik wil graag zelf de keuze maken. Vooral omdat het bij de concurrentie wel mogelijk is. Heel vervelend, ik heb wel heel veel andere zenders die ik niet wil...

Als je zelf die keuze wilt maken dan moet je dus bij een ander provider zijn. KPN heeft er voor gekozen om alleen de wettelijk verplichte regionale zenders beschikbaar te stellen en dat zijn de regionale zenders uit de provincie waarin je woont en de aangrenzende provincies.