Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag mijn pin code hebben.

• May 30, 2020
  • 9 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik wil graag mijn pincode hebben

Beste antwoord door Nick83

Dat dacht ik dus ook. Zo was het vroeger, maar dat is veranderd.

Ik hoop alleen dat het wel terugkomt, het is in jou eigen KPN omgeving. Snap niet waarom KPN dit heeft weggehaald.

Zal wel veiligheid wezen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2020

ik wil graag mijn pincode hebben

H de Jong

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 30, 2020

Inloggen op MijnKPN. En ik dacht dat het mogenlijk was daar de pincode te zien. Maar dat lijkt niet meer mogenlijk. In plaats daarvan moet je hem resetten en opnieuw instellen op deze pagina: https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm#/0006

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Jerden, welkom hier. 

Inloggen op MijnKPN. En ik dacht dat het mogenlijk was daar de pincode te zien. Maar dat lijkt niet meer mogenlijk. In plaats daarvan moet je hem resetten en opnieuw instellen op deze pagina: https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm#/0006

Dit klopt helemaal. 

Lukt het zo? 

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 30, 2020

als het goed is staat het bij u abonnementen gegevens u pin code .u kunt ook bij mij kpn even kijken. 👍

Dennis Overbeek
Wijsgeer

als het goed is staat het bij u abonnementen gegevens u pin code .u kunt ook bij mij kpn even kijken. 👍

@cornelis48 dat is niet meer mogelijk via MijnKPN.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 30, 2020

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik hoop alleen dat het wel terugkomt, het is in jou eigen KPN omgeving. Snap niet waarom KPN dit heeft weggehaald.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 30, 2020

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dat is de gedachte erachter.