Je kunt dan beter overstappen naar Ziggo. Via een app kun je dan naar 6 RAI zenders kijken. Raiuno komt net als TV5 nooit meer terug bij KPN. KPN vindt deze zenders te duur om door te geven.
Cat52 schreef:
Ik wil graag Rai 1 terug. Ik kijk hier heel vaak naar. Vind het zeer vervelend dat deze zender nu plotseling weg is. Kan dat terugkomen of moet ik een andere provider nemen?
Zie deze topic.
Daar kan je hem als wens neerzetten.
Ik hou de lijst bij en KPN kijkt ook naar deze lijst.
joop2011 schreef:
Cat52 schreef:
Ik wil graag Rai 1 terug. Ik kijk hier heel vaak naar. Vind het zeer vervelend dat deze zender nu plotseling weg is. Kan dat terugkomen of moet ik een andere provider nemen?
Zie deze topic.
Daar kan je hem als wens neerzetten.
Ik hou de lijst bij en KPN kijkt ook naar deze lijst.
Had ik al gedaan. Bedankt!
Cat52 schreef:
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Ziggo maar ook Ziggo kan Rai niet aanbieden op dit ogenblik!
Cat52 schreef:
Cat52 schreef:
Zojuist contact gehad met de klantenservice van Ziggo maar ook Ziggo kan Rai niet aanbieden op dit ogenblik!
Niet lineair, maar wel via een app op de Next en de Next Mini-mediabox van Ziggo.
Piet van der Vooren schreef:
Cat52 schreef:
Cat52 schreef:
Niet lineair, maar wel via een app op de Next en de Next Mini-mediabox van Ziggo.
Bedankt! Heel raar dat de medewerker van de Klantenservice dit niet heeft gemeld! Geeft mij wel te denken over de kwaliteit van de service.
​@Cat52
Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) of de soundbox van KPN hebt, dan kan je daarop de Rai Uno app intalleren.
Hoi ​@Cat52
De app (RaiPlay) is gratis te downloaden en te gebruiken via de Google Play Store of de Apple App Store, zowel voor mobiele apparaten als voor Android TV's
Onder andere alle 14 Italiaanse zenders
Enige nadeel is je moet een abonnement hebben.
Gertjan Woudenberg schreef:
Je kunt dan beter overstappen naar Ziggo. Via een app kun je dan naar 6 RAI zenders kijken. Raiuno komt net als TV5 nooit meer terug bij KPN. KPN vindt deze zenders te duur om door te geven.
Zoals ik al vermelde, kan dat ook op de laatste 2 KPN tv ontvangers.
Je hebt dan wel het abonnement KPN tv+ nodig en ik heb gelezen dat je hem ook met het Hussel abonnement kan krijgen.
Op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en op de Soundbox.
Dus in dat geval kan je gewoon bij KPN blijven ​@Gertjan Woudenberg en ​@Cat52
Zie voor de app voor Android TV of Android hier.
Zie voor de TV5 app hier.