Skip to main content

Mijn abonnement is aangepast op aanraden van een medewerker in een kpn winkel.Mij is niet verteld dat er een nieuwe box bij hoort. Ik heb er niet om gevraagd en toch thuis gestuurd gekregen. Wat een onding: ik kan niet meer zien welke zender opstaat. De afstandsbediening is ook waardeloos. Geen teletext knop en ik krijg de lijsten met tv programmas en andere zaken niet meer van het scherm ,zodra ik ze bekijk. Oude afstandsbediening is veel beter en overzichtelijker. Heb die nieuwe kast na 10 minuten er weer afgehaald en kijk nu weer gewoon met de oude. Wij hebben geen behoefte aan van alles en nog wat extra's. Gewoon tv aan en kijken. Is dat zo moeilijk om het simpel te houden? Stuur die nieuwe wel terug denk ik. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

rocal,ik heb hetzelfde gedaan


Wat was de situatie hiervoor?  

Had je een maandelijks opzegbaar abonnement en ineens een nieuwe tv ontvanger thuis opgestuurd gekregen dan is de kans groot dat je abonnement is verlengd.

Had je een jaar contract en je hebt een product aan je abonnement toegevoegd?

In Mijnkpn kan je zien wat er is aangepast en bij einddatum contract is te zien of het abonnement is verlengd 

Bij verlenging kan je het terug laten draaien binnen 14 dagen

Ik heb een lopend contract en ik kan in Mijnkpn mijn tv ontvanger niet aanpassen naar een ander model,ik kan wel meer kastjes bij bestellen. 

 


ik had KPN itv al voor een jaar of 5, 6 . Ik was bij een kpn winkel voor een telefoon en er werd gevraagd of ze even naar het abonnement moesten kijken of alles nog klopte. Vast nummer en Spotify gebruiken wij niet meer, dus die werden verwijderd en zo ging het maandbedrag omlaag werd er gezegd...prima...meer is er niet meegedeeld. Er is niets gezegd over een nieuw type  tv onvanger of wat dan ook.Twee dagen later kwam ik er achter dat ik ineens een kpn+  abonnement  van een jaar heb..omdat ik ineens twee nieuwe kastjes toegestuurd kreeg. Vreemde gang van zaken.


Hallo @rocal ,

Je zal de oude t.z.t. terug moeten sturen, ik denk dat je het beste een poging kan wagen via de klantenservice het oude abonnement terug te zetten.Kleine kans, maar het valt te proberen.

​

Als je deze weg wilt proberen dan kun je doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00 met ons bellen via 0800-0402. Geef aan dat je wilt annuleren, en dan kom je vanzelf bij de afdeling opzeggingen uit. Het terug wisselen, ook binnen 14 dagen, is naar mijn weten niet mogelijk. Hopelijk is een uitzondering mogelijk gezien de situatie, maar geen garanties dus. 

 

​


Dank voor de tip. Heb direct gebeld en er is een mail gestuurd naar afdeling opzeggen. Alleen denk ik dat er in staat dat de klant niet tevreden is met het gebodene en niet dat het mij niet is medegedeeld dat het daadwerkelijk om een nieuw abonnement  gaat. Maar we zullen zien.


Dat is snel!

Hopelijk word het verzoek gehonoreerd.


ik had KPN itv al voor een jaar of 5, 6 . Ik was bij een kpn winkel voor een telefoon en er werd gevraagd of ze even naar het abonnement moesten kijken of alles nog klopte. Vast nummer en Spotify gebruiken wij niet meer, dus die werden verwijderd en zo ging het maandbedrag omlaag werd er gezegd...prima...meer is er niet meegedeeld. Er is niets gezegd over een nieuw type  tv onvanger of wat dan ook.Twee dagen later kwam ik er achter dat ik ineens een kpn+  abonnement  van een jaar heb..omdat ik ineens twee nieuwe kastjes toegestuurd kreeg. Vreemde gang van zaken.

Je kan het binnen 14 dagen terug te laten draaien  ,staat in je overeenkomst. Bij het terug draaien van je abonnement ga kpn je alsnog een jaar contract geven ook weer  met 14 dagen bedenktijd, probeer je korting te behouden 


Je kan het binnen 14 dagen terug te laten draaien  ,staat in je overeenkomst. Bij het terug draaien van je abonnement ga kpn je alsnog een jaar contract geven ook weer  met 14 dagen bedenktijd, probeer je korting te behouden 

Annuleren binnen 14 dagen kan altijd. Maar mogelijk word het abonnement dan gewoon opgezegd en heb je niets meer.

Terug naar het vorige abonnement kan alleen als dat vorige abonnement een Hussel abonnement was. Heb ik hier op het forum gelezen. Terug naar een ouder abonnement schijnt niet te kunnen. 


Je kan het binnen 14 dagen terug te laten draaien  ,staat in je overeenkomst. Bij het terug draaien van je abonnement ga kpn je alsnog een jaar contract geven ook weer  met 14 dagen bedenktijd, probeer je korting te behouden 

Annuleren binnen 14 dagen kan altijd. Maar mogelijk word het abonnement dan gewoon opgezegd en heb je niets meer.

Terug naar het vorige abonnement kan alleen als dat vorige abonnement een Hussel abonnement was. Heb ik hier op het forum gelezen. Terug naar een ouder abonnement schijnt niet te kunnen. 

 

Zelfs dat kan niet meer @Nick83 

Een abo volgens de nieuwe propositie is definitief en kan niet meer teruggedraaid worden, zo heeft KPN onlangs zelf meegedeeld.

 


Terug naar het vorige abonnement kan alleen als dat vorige abonnement een Hussel abonnement was. 

Zelfs dat kan niet meer @Nick83 

Een abo volgens de nieuwe propositie is definitief en kan niet meer teruggedraaid worden, zo heeft KPN onlangs zelf meegedeeld.

 

Een overeenkomst sluiten op straat,telefonisch of op het internet geldt er 14 dagen bedenktijd.

In een winkel heeft de consument geen 14 dagen bedenktijd.


Ik lees toch wel veel verschillende berichten hier, maar volgens mij heeft KPN altijd op het forum aangegeven dat het niet mogelijk is.

Echter, klanten met hussel schijnen dit telefonisch wel gelukt te kunnen hebben.In de systemen is blijkbaar wel een optie dit te doen, ik denk dat het beleid wat onduidelijk is.Maar wat ik mij ook goed voor kan stellen, als het via dit forum gedaan word staat het zwart op wit dat het kan.Telefonisch niet.

 


Een overeenkomst sluiten op straat,telefonisch of op het internet geldt er 14 dagen bedenktijd.

In een winkel heeft de consument geen 14 dagen bedenktijd.

Die 14 dagen bedenktijd is er wel. Daar is geen discussie over.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je ook terug kunt naar het oude abonnement. Binnen de 14 dagen bedenken is mogelijk gewoon geen abonnement meer. Dan kun je op zoek naar een andere provider. 


Een overeenkomst sluiten op straat,telefonisch of op het internet geldt er 14 dagen bedenktijd.

In een winkel heeft de consument geen 14 dagen bedenktijd.

Die 14 dagen bedenktijd is er wel. Daar is geen discussie over.

Maar dat wil nog niet zeggen dat je ook terug kunt naar het oude abonnement. Binnen de 14 dagen bedenken is mogelijk gewoon geen abonnement meer. Dan kun je op zoek naar een andere provider. 

Het is vrij logisch als het product uit de markt is gehaald kan kpn het niet meer aanbieden, dan is de klant genoodzaakt om een ander product aan te schaffen.

Als de klant het oude model Tv ontvanger nog in huis heeft en meerdere klanten het nog gebruiken dan is het niet uit de markt.


@J.D.P alles kan natuurlijk. Maar KPN wil gewoon niet. En dan houd het heel snel op.


@J.D.P alles kan natuurlijk. Maar KPN wil gewoon niet. En dan houd het heel snel op.

Ik heb het al eerder vermeld hier ,ik had vip5202 naar DIW7022 en weer terug naar vip5202 en ik mocht mijn korting behouden, daar stond tegenover een jaar contract, ik ben er mee akkoord gegaan vond het een goede deal.ik weet niet wat er ondertussen is veranderd, 

 


@J.D.P alles kan natuurlijk. Maar KPN wil gewoon niet. En dan houd het heel snel op.

Ik heb het al eerder vermeld hier ,ik had vip5202 naar DIW7022 en weer terug naar vip5202 en ik mocht mijn korting behouden, daar stond tegenover een jaar contract, ik ben er mee akkoord gegaan vond het een goede deal.ik weet niet wat er ondertussen is veranderd, 

JanD zegt dat het nu niet meer kan.

Terug naar het vorige abonnement kan alleen als dat vorige abonnement een Hussel abonnement was. 

Zelfs dat kan niet meer @Nick83 

 


ik kan niet meer zien welke zender opstaat.

Staat je tv niet aan?

Alleen bij BBC One en Two is geen logo in beeld.

Ik moest er ook flink aan wennen. Na een periode van wel enkele weken wil ik nu niet meer terug naar m'n oude ontvanger.