Skip to main content

Internet van kpn heb ik al

Hallo @Dennis8383,

Dit kan je heel gemakkelijk doen via MijnKPN. Kies hier voor Producten → Thuis → Extra opties wijzigen of toevoegen →  Ja ik wil TV van KPN.  Als je wijziging doorvoert krijg je vanzelf tv ontvangers thuis gestuurd en een abonnementsnummer om de ontvangers te activeren. 


Kan interactieve tv ontvanger niet selecteren 


Hallo @Dennis8383,

Wat is momenteel je abonnement en de maximale bekabelde snelheid op jouw adres? Want als die allemaal voldoende zijn moet dit wel kunnen lukken. Ik ben benieuwd. 


50 Mb Max 200


Goedemiddag @Dennis8383 en welkom hier op het KPN forum :)

Leuk om te lezen dat je naast internet ook graag tv van KPN wil! Met de snelheid die op jouw adres haalbaar is, is het ook mogelijk ok interactieve erbij te nemen omdat daar voldoende bandbreedte voor is. Nu durf ik vanaf hier niet meteen te zeggen waarom het je niet lukt via de app. Je kunt altijd bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en spreek dan in dat je graag wil worden doorverbonden met een medewerker) en vanuit daar kunnen mijn collega's dit ook meteen voor je in orde maken! 


Hoi @Dennis8383 , is het allemaal nog gelukt? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat graag van je :)


Goedemiddag @Dennis8383 , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic sluiten. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent! Mocht je ons ooit nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral aan!


Reageer