Skip to main content

graag zender uit Oekraine

Hallo @H de Haas ,

Dat kan via de schotel. Draai de schotel naar 5 graden oost en daar vind je een hele reeks zenders uit Oekraïne. Wel tientallen en de meesten zijn FTA. 

https://en.kingofsat.net/pos-4.8E.php


Versta je die taal dan?

Alleen SKV, een lokale provider in Veendam, geeft een aantal Oekraïense zenders door. Ik vraag me af hoeveel Oekraïeners in Veendam wonen. (?)


Natuurlijk verstaan wij dat ,wij komen daarvan Daan!

Wij wonen hier in eindhoven en veldhoven met meer dan 500 Oekrainers!


Ik heb mijn eerste reactie nog even aangevuld met een link naar de zenderlijst. 


Hopelijk wil kpn ook 1 of meer zenders (tijdelijk) gaan doorgeven. Er zullen wel juridische hobbels zijn. Meer dan bij een lokale provider.

Schotel is denk ik sneller. Verbaasd me overigens dat die groep uit Oekraïne dat nog niet heeft. (?)


https://wwitv.com/television/215.htm

 

En dan maar streamen.

 


Goedemiddag @H de Haas! Fijn dat je via ons forum contact met ons opneemt: bedankt voor jouw bericht.

We begrijpen de wens om Oekraïense staatsmedia toe te voegen aan ons tv-zenderpakket. Dat kunnen wij, mede gezien de omstandigheden, op korte termijn niet realiseren.
Deze media zijn toegankelijk via andere kanalen (websites en streaming) en op die manier dragen ze bij aan de nieuwsvoorziening over de situatie ter plekke.

Misschien wist je het al, maar toch voor alle zekerheid: 
De situatie in Oekraïne gaat ons aan het hart. Daarom brengen we in ieder geval tot eind maart voor mobiel (bellen en sms) en vast bellen naar Oekraïne geen kosten in rekening*. Dat geldt voor onze consumenten en zakelijke klanten.
 


Een kleine troost, in deze ongelofelijk moeilijke situatie! Heel veel sterkte @H de Haas!

 

Update 23-04-2022:  de zender Nick Oekraïne is beschikbaar op kanaal 58


Nieuw Nick Ukraine (FTA)-kanaal wordt gelanceerd

Pluto TV Duitsland , de gratis streamingdienst van Paramount Global , lanceert het gratis entertainmentkanaal van Nick Oekraïne op de Astra 1M-satelliet (19,2 ° E) . Het nieuwe kanaal is bedoeld om gratis Nickelodeon -inhoud te bieden aan Oekraïense kinderen - vluchtelingen in Duitsland vanwege de oorlog in hun thuisland.

bron: nickalive.net


De nu bij Ziggo geplaatste zender Ukraina24 is via internet en ook via YouTube in HD te zien. En waarom Ziggo het op zo korte termijn wel en KPN niet kan doorgeven is me ook niet duidelijk. Overigens zendt het kanaal in de Ukrainische taal uit.


@Alfons

De kpn ontvangers hebben youtube, dus is het al via de ontvangers te krijgen.


Zojuist bij KPN ontdekt op de tv-ontvanger: Nickelodeon Oekraïne. Deze kinderzender uit Oekraïne is te ontvangen op kanaal 58.

Piet.


Bedankt voor jouw toevoeging, @P.J.M. van der Vooren! Ik heb deze update toegevoegd aan het beste antwoord!