Skip to main content

Al 22 jaar lid van kpn. Februari mijn abonnement verlengd op aanraden van kpn winkel naar 100mb en 2 kpn tv+ decoders. Vanaf dag 1 problemen. Knallende geluid en wegvallende verbinding. Na paar maanden met nieuwe updates verdween de knallen maar nu heb ik nieuwe problemen: bij scrollen naar andere zender duurt het 5 seconden voor ik nieuw beeld heb. Ook heb ik als ik een zender kijk voor bv 1 uurtje en ik ga scrollen, dan crashed het nieuwe kanaal en moet ik de decoder opnieuw herstarten. Dit gebeurt misschien 30 to 50 keer per dag, afhankelijk hoe vaak ik scroll.

Diverse keren gebeld met helpdesk en instellingen gecontroleerd en veranderd. Niks helpt. Uiteindelijk heb ik aangegeven om mijn abo te stoppen zonder de resterende 4 maanden nog te betalen omdat ik al 8 maanden betaal terwijl ik slecht tv beeld heb. 

Je kunt alleen het TV+ deel stop zetten en internet behouden. Het is bij wel goed werkend internet niet mogelijk het hele contract voortijdig zonder kosten op te zeggen.

Maar het is gewoon zaak tv in orde te krijgen. Laten we daar nog eens naar 'kijken’.

Heb je de boxen via wifi verbonden met het modem? Als je eerder al een ouder abonnement had heb je denk ik nog de Experiabox v10. Dan werkt TV+ prima met Video Mode op Unicast.

Tandwiel - Informatie - naar onderen scrollen = video mode. Op ok drukken om instelling te wijzigen.

Heb je ze niet via wifi verbonden, zit er dan een switch tussen en welke is dat?

Euh, door de zenders scrollen, dat heet zappen natuurlijk.


Wow dit heeft meteen geholpen. Ik had al met 4 of 5 techneuten van de helpdesk gesproken, maar dit was de oplossing.  Dankjewel


Dat is snel!

En weer een tevreden klant. 🙂

Eindelijk genieten van tv, zou ik zo zeggen! 😀

Toch wel raar dat ze dit bij de telefonische helpdesk niet kunnen tackelen.

Met problemen mag je je altijd op het forum melden hoor. 


Het enige wat ik nu nog heb is, dat als ik snel zap, dan krijg ik het keuzeblokje of ik video wil stoppen en naar live tv wil gaan. 

 

Maar dat is geen groot probleem ik heb iig weer normaal beeld


Jep. Daar komt vanaf 9 oktober een update met fix voor.

Rustig zappen of eerst in de gids kijken of er ergens iets naar je gading is….😉


Lol