Skip to main content

Heb sinds één week glasvezel tv en internet via KPN. Gebruik de tv ontvanger niet want wil geen kabels door mijn woonkamer. Hiervoor hadden we Ziggo en die had gewoon netjes zoals je tegenwoordig mag verwachten een smart tv apps voor alle Android televisies. Als we dus lineaire tv kijken doen we dat maar via de app op de tabel en de Chromecast. Nu slingert alleen die ongebruikte tv ontvanger hier weer rond een ligt stof te happen en ik wil er graag vanaf.

De klantenservice pagina's van KPN geven daar geen antwoord op dus hoe ik kan die ontvanger terug sturen?

Ik zou hem maar houden als ik jou was.

En als je beeldkwaliteit wilt of betere functionaliteit dan zou ik hem ook echt gaan gebruiken.

De beeldkwaliteit van de app is, net zoals bij de app van Ziggo, beduidend lager dan via een TV ontvanger.

 

Overigens zit er altijd minstens één TV ontvanger bij je abonnement.


Dank voor je antwoord. Snap dat anderen hem wel gebruiken maar kijk meestal geen ouderwetse tv meer maar vooral Netflix Disney plus, YouTube etc. Heb twee jaar zo'n ontvanger van Ziggo hier op zolder gehad in de doos nooit gebruikt.


Als je dan toch nauwelijks lineaire TV kijkt, waarom stop je dan niet helemaal met televisie via KPN en kies je niet voor NPO Start of NLZiet?


Bij je ITV zit tenminste één ontvanger.

Geen ontvanger = geen ITV.

Ik neem dus aan dat je eigenlijk Interactieve TV uit je abonnement wilt verwijderen.
Dat kan alleen in een Hussel of Internet+TV abonnement. Laatste wordt dan uiteraard zonder +TV alleen “Internet”. En Hussel kan ook met alleen internet.
Je kunt dan ook geen gebruik meer maken van de ITV app en website.

Wil je dus dit blijven doen

Als we dus lineaire tv kijken doen we dat maar via de app op de tabel en de Chromecast.

dan zul je die ontvanger ergens moeten opbergen en bewaren. Dat ontvangertje kan toch wel ergens in een hoekje van een kast?

 

die had gewoon netjes zoals je tegenwoordig mag verwachten een smart tv apps voor alle Android televisies.

Zij hebben dat inderdaad. Maar alleen voor Android televisies.
KPN heeft een app voor Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

De providers leveren settopboxen opdat je met álle tv's álle functies kunt gebruiken.


Geachte heer,mevrouw 

 

Ik ben Tamara Harutyunyan, ik woon op ************** Den Bosch ik wil UHD tv ontvanger terugsturen want het werkt niet en ik wil helemaal niet hebben, ik wil graag  dat u mij retouradres opsturt dat ik gan dit apparaat naar jullie sturen.

 

Met vriendelijke groeten  ,

Tamara Harutyunyan 

*Gegevens verplaatst in verband met privacy.

 

 


Geachte heer,mevrouw 

 

Ik ben Tamara Harutyunyan, ik woon op ... ik wil UHD tv ontvanger terugsturen want het werkt niet en ik wil helemaal niet hebben, ik wil graag  dat u mij retouradres opsturt dat ik gan dit apparaat naar jullie sturen.

 

Met vriendelijke groeten  ,

Tamara Harutyunyan 

 

 

Heb jij in MijnKPN al aangegeven dat je één TV ontvanger minder wilt bij jouw abonnement?

En haal ook nog even jouw adresgegevens weg uit het vorige bericht, dit is een publiek forum.


Ik heb een 2e Tv-ontvanger, maar die is nooit uit de verpakking gekomen. Staat wel 5,-- per maand op mijn factuur. Hoe kan ik dit retourneren en de 5,-- uit mijn abonnement krijgen?


Ik heb een 2e Tv-ontvanger, maar die is nooit uit de verpakking gekomen. Staat wel 5,-- per maand op mijn factuur. Hoe kan ik dit retourneren en de 5,-- uit mijn abonnement krijgen?

Maak jij wel eens opnames van bepaalde uitzendingen?

Zo ja, dan gebruik je het "opnemen pakket" en dat is gratis vanaf twee TV ontvangers. Heb je maar één TV ontvanger dan kost dat pakket €4,99.

Als je geen gebruik maakt van het opnemen pakket dan kan je in MijnKPN het aantal TV ontvangers op één zetten. Dit kan alleen met een Hussel Internet & TV abonnement of een TV+ abonnement.


Heldere uitleg. Wellicht een idee dat Kpn dat beter adverteert.