Skip to main content

Ik wil graag draadloos TV kijken via mijn TV box. Ik heb nu de UHD box en wil deze graag omruilen voor de TV+ box zodat ik mijn Superwifipunt (versie 1) ergens anders kan plaatsen

Dan moet je overstappen op het abonnement KPN tv+

Als je geen lopend abonnement meer hebt, is dat geen probleem.

 

Bel, gratis, 0800-0402

Dan kan je het allemaal regelen. 😉😊


Hallo @LE6 , @joop2011 bedoelt met ‘lopend abonnment’ dat je contractvrij bent.

Iedere klant bij KPN heeft immers een lopend abonnment, contractvrij of niet.😎

 


Hallo @LE6 , @joop2011 bedoelt met ‘lopend abonnment’ dat je contractvrij bent.

Iedere klant bij KPN heeft immers een lopend abonnment, contractvrij of niet.😎

 

 

Uiteraard bedoel ik:

-- Als je nog een lopend contract hebt waarvan de einddatum nog niet is verstreken, kan je niet overstappen. -- (je moet dus “contractvrij zijn). 

Dit kan je o.a. zien in MIJNKPN.

Als daar einddatum staat in het verleden, dan kan je probleemloos overstappen (in dit geval intern bij KPN).

Meestal is dit na een jaar, als je en nieuw contract bent aangegaan.

 

@LE6

Het beste kan je, gratis, 0800-0402 bellen. 😉


Hoi @LE6 . Heb je nu de Experiabox v10 of v10a? Dan houdt je die bij switchen naar het nieuwe abonnement. Diens eigen wifi is niet zo geschikt voor draadloos (wifi) kijken op de nieuwe TV+ (DIW7022).

Dat werkt in principe wel via de wifi van de superwifi 1 en 2, mits deze bedraad verbonden is met de Experiabox.

Met de '’UHD” box bedoel je de Arris VIP5202? Dat is momenteel nog wel de beste. De nieuwe heeft nog wat kinderziektes.

Zelf heb ik dit via wifi: Smart-tv met KPN ITV app via wifi. En Nokia streamingbox 8000 via wifi.


Hartelijk dank voor jullie reacties. Als ik dit zo lees moet ik nog even wachten tot er meer kinderziektes uit zijn en ik mijn abonnement kan vernieuwen 


Hartelijk dank voor jullie reacties. Als ik dit zo lees moet ik nog even wachten tot er meer kinderziektes uit zijn en ik mijn abonnement kan vernieuwen 

 

Op zich ben ik best tevreden over de DIW7022

Hij is al aardig stabiel.😉😊

Hopelijk worden de laatste problemen ook snel verholpen.


Hoi @LE6 . Heb je nu de Experiabox v10 of v10a? Dan houdt je die bij switchen naar het nieuwe abonnement. Diens eigen wifi is niet zo geschikt voor draadloos (wifi) kijken op de nieuwe TV+ (DIW7022).

Dat werkt in principe wel via de wifi van de superwifi 1 en 2, mits deze bedraad verbonden is met de Experiabox.

Met de '’UHD” box bedoel je de Arris VIP5202? Dat is momenteel nog wel de beste. De nieuwe heeft nog wat kinderziektes.

Zelf heb ik dit via wifi: Smart-tv met KPN ITV app via wifi. En Nokia streamingbox 8000 via wifi.

Niet via de superwifi 1, deze heeft geen wifi6 en is niet geschikt om TV+ draadloos op aan te sluiten. Problemen beginnen meestal direct en houden niet op tot hij bedraad of via wifi6 is aangesloten. 


Ik_Combineer schreef:

Niet via de superwifi 1, deze heeft geen wifi6 en is niet geschikt om TV+ draadloos op aan te sluiten. Problemen beginnen meestal direct en houden niet op tot hij bedraad of via wifi6 is aangesloten. 

Wifi 6 is ook helemaal niet nodig voor de TV+ Box, die werkt ook prima via wifi 5.

Wat wel zou kunnen is dat de "super"WiFi 1 geen "multicast to unicast" (MC2UC) ondersteunt.


Ik_Combineer schreef:

Niet via de superwifi 1, deze heeft geen wifi6 en is niet geschikt om TV+ draadloos op aan te sluiten. Problemen beginnen meestal direct en houden niet op tot hij bedraad of via wifi6 is aangesloten. 

Wifi 6 is ook helemaal niet nodig voor de TV+ Box, die werkt ook prima via wifi 5.

Wat wel zou kunnen is dat de "super"WiFi 1 geen "multicast to unicast" (MC2UC) ondersteunt.

Het wordt alleen niet ondersteund door KPN volgens het aansluitschema, dus werkt het niet (goed)? Moet je niet bij KPN komen ‘zeuren’ wjb


Ik_Combineer schreef:

Niet via de superwifi 1, deze heeft geen wifi6 en is niet geschikt om TV+ draadloos op aan te sluiten. Problemen beginnen meestal direct en houden niet op tot hij bedraad of via wifi6 is aangesloten. 

Wifi 6 is ook helemaal niet nodig voor de TV+ Box, die werkt ook prima via wifi 5.

Wat wel zou kunnen is dat de "super"WiFi 1 geen "multicast to unicast" (MC2UC) ondersteunt.

Het wordt alleen niet ondersteund door KPN volgens het aansluitschema, dus werkt het niet (goed)? Moet je niet bij KPN komen ‘zeuren’ wjb

Dat is prima, maar zeg dan niet dat het aan wifi 6 ligt, dat is namelijk niet zo!