Skip to main content

Om mijn kosten wat te drukken wil ik NLziet nemen, kan ik de ontvanger dan wel blijven houden? 

Hallo @Danath , als je NLZiet neemt ter vervanging van je tv-abo bij KPN, dien je de ontvanger te retourneren, want die heb je in bruikleen zolang je tv-abo bij KPN loopt. Einde tv-abo betekent dus ontvanger retour.

Succes.


Om mijn kosten wat te drukken wil ik NLziet nemen, kan ik de ontvanger dan wel blijven houden? 

 

Zoals @JanD aangeeft.

Je moet dus NLZIET via de Smart tv of Chromecast kijken of op een computer of mobiel of tablet. 


Hi @Danath, welkom hier. 

Jan legt dit goed uit, de ontvanger moet dan retour. Je zult de ontvanger namelijk ook niet meer kunnen gebruiken als je tv verwijdert uit je abonnement. 

Om mijn kosten wat te drukken wil ik NLziet nemen, kan ik de ontvanger dan wel blijven houden? 

Je moet dus NLZIET via de Smart tv of Chromecast kijken of op een computer of mobiel of tablet. 

Dit is inderdaad het makkelijkste. 😉


Dit vroeg ik in verband met het ontvangen van de radio zenders. Maar ik denk dat ik maar bij het huidige abonnement blijf.


Dat is dus helaas niet mogelijk, op het moment dat je televisie opzegt zal die ontvanger helemaal niet meer werken. Radiozenders zou je ook via een app kunnen gebruiken, maar uiteraard fijn om te lezen dat je toch bij ons blijft met televisie. 🙂


Maar ik denk dat ik maar bij het huidige abonnement blijf.

Tja. Echt duur is KPN TV niet hoor. Met al dik 70 tv zenders in het basispakket, tot 7 dagen terugkijken en ca. 100 radiokanalen voor een 10-tje. En ook nog on demand aanbod.

NLziet biedt een 34 tal tv zenders. Die kost 7,95.

Dat verklaart het prijsverschil een beetje.

Canaldigitaal (via de app) is redelijk duur. Alleen een 40 tal tv zenders voor 14,95.

NLziet en Canaldigitaal zijn via iedere internetprovider te gebruiken, dat wel.


Maar ik denk dat ik maar bij het huidige abonnement blijf.

Tja. Echt duur is KPN TV niet hoor. Met al dik 70 tv zenders in het basispakket, tot 7 dagen terugkijken en ca. 100 radiokanalen voor een 10-tje. En ook nog on demand aanbod.

NLziet biedt een 34 tal tv zenders. Die kost 7,95.

Dat verklaart het prijsverschil een beetje.

Canaldigitaal (via de app) is redelijk duur. Alleen een 40 tal tv zenders voor 14,95.

NLziet en Canaldigitaal zijn via iedere internetprovider te gebruiken, dat wel.

Is het mogelijk bij KPN TV vooruit te kijken? En sommige series volledig terugkijken? (niet tot 7 dagen)


Nee, vooruit kijken kan niet, @ArjanL3 . Maar dat vind ik ook zo'n rare. Dan lig je tenslotte steeds maar 1 uitzending voor, want meer vooruit kijken kan vrijwel nooit. Moet je alsnog een week wachten.

Hele series kun je zien in het on demand gedeelte. 

Series die door de omroepen (onlangs) zijn uitgezonden staan daar vrijwel nooit. Daar hebben de omroepen zelf de rechten voor op hun, betaalde, on demand platforms.


Nee, vooruit kijken kan niet, @ArjanL3 . Maar dat vind ik ook zo'n rare. Dan lig je tenslotte steeds maar 1 uitzending voor, want meer vooruit kijken kan vrijwel nooit. Moet je alsnog een week wachten.

Hele series kun je zien in het on demand gedeelte. 

Series die door de omroepen (onlangs) zijn uitgezonden staan daar vrijwel nooit. Daar hebben de omroepen zelf de rechten voor op hun, betaalde, on demand platforms.

Dat vind ik wel een van de voordelen van On-Demand platforms, meestal wordt een serie in het geheel online gezet zonder een week te hoeven wachten.