Skip to main content

Hallo. Al hele dag telkens weer blauw beeld. Echt te veel. Wanneer wordt het nou eens goed opgelost? Heb al monteurs gehad en alles is nieuw. 

Groeten Marcella

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Echt continue  blauw beeld elke paar minuten.

Om dol van te worden.

Als niet snel iets word gedaan door kpn dan gaat het toch ziggo worden. 

Marcella

Oeps daar gaat hij weer 😡😡😡😡😡


Ojee @Marcella 54, als je telkens blauw beeld krijgt snap ik dat je daar niet zo blij mee bent :slight_frown:

Bedoel je dat je een helemaal effen blauw beeld krijgt waar verder niks in staat? Of krijg je de melding dat de zender niet beschikbaar is waarover we al eerder contact hebben gehad via het forum? En hoe gaat het nu met je internet?


Nu gaat het goed. De dag dat ik klaagde was het niet normaal meer. Continu de hele dag.  

Maar ik   vermoed dat het misschien door ziggo komt. Die zijn hier in complex bezig geweest  denk met glasvezel 

Maar zoals gezegd nu gaat het goed.

 

Afwachten  

Dank voor reactie

Marcella 


Hallo @Marcella 54 , Ziggo werkt alleen met coax in de huisaansluitingen 


Dan weet ik het niet JanD. Ligt het toch aan kpn. Voor nu doet tv het goed 

Groetjes Marcella 


Hallo @Marcella 54 , Ziggo werkt alleen met coax in de huisaansluitingen 

Niet helemaal @JanD , Ook ziggo gaat in nieuwe aanleg over op FTTH waarbij in huis pas word omgeschakeld naar COAX ipv glas tot de straatkast en verder met coax.

Is nog een proef project maar de kans bestaat dat het straks overgaat op compleet glasvezel.

https://www.internetten.nl/nieuws/ziggo-glasvezel-tot-in-de-meterkast


Nu gaat het goed. De dag dat ik klaagde was het niet normaal meer. Continu de hele dag.  

Maar ik   vermoed dat het misschien door ziggo komt. Die zijn hier in complex bezig geweest  denk met glasvezel 

Maar zoals gezegd nu gaat het goed.

Heel fijn dat de problemen weer voorbij lijken te zijn! :blush:

Het is uiteraard best mogelijk dat de KPN infrastructuur in het complex hinder heeft ondervonden door de werkzaamheden van Ziggo, als jouw verstoringen precies overeen kwamen met het moment dat ze bezig zijn geweest, kan dat heet goed met elkaar te maken hebben gehad :thinking: