Skip to main content

Ik wil “oude” kpn tv ontvangers blijven gebruiken ipv nieuwe

  • June 14, 2020
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Wij woonden op ****** te Nieuwerkerk aan den IJssel en zijn verhuisd naar****  in zelfde woonplaats. Bij nieuw afgesloten contract hebben wij 2 nieuwe tv receivers ontvangen maar uit eerdere ervaring waren wij daar ontevreden over en wij willen de receivers blijven gebruiken van de Merwede. Dit blijkt een heel gedoe te zijn. I

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi, welkom op het forum. 

Heb je nog de oude ontvangers die je wilt blijven gebruiken? Dan is dit geen enkel probleem, je moet ze dan eerst wel helemaal resetten zodat je met je nieuwe itv abonneenummer kunt inloggen. 

Of bedoel je iets anders? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. Is het inmiddels gelukt?