Skip to main content
Beantwoord

Ik wil RAI 1 terug

  • November 5, 2025
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

RAI 1 is uit het pakket en dat vind ik verschrikkelijk. Ik keek iedere dag naar het nieuws en ik ben verslaafd aan Linea Verde, Blue, Bianco omdat je dan zoveel informatie krijgt over opmerkelijke en interessante gebieden en plaatsen.

Dus weg met die vervanger Mediaset! Deze is niet te hachelen.

 

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Sannebb. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je dit jammer vindt. Als je vaak naar deze zender keek is het echt balen dat de zender er niet meer is. Helaas hebben we geen invloed op de uitzendrechten. Mediaset is de vervanger, maar ik begrijp dat dit niet hetzelfde is. Ik geef je feedback graag door, maar ik kan niet garanderen dat deze zender op korte termijn terugkomt. 

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hoi ​@Sannebb. Welkom op de community! Ik kan mij voorstellen dat je dit jammer vindt. Als je vaak naar deze zender keek is het echt balen dat de zender er niet meer is. Helaas hebben we geen invloed op de uitzendrechten. Mediaset is de vervanger, maar ik begrijp dat dit niet hetzelfde is. Ik geef je feedback graag door, maar ik kan niet garanderen dat deze zender op korte termijn terugkomt. 


  • Nieuwkomer
  • January 10, 2026

Ik wil RAI terug


Ik wil RAI1 terug. Dat Mediaset is verschrikkelijk ‘goedkoop’.

 


  • June 28, 2026

Dit is een veelgestelde vraag hier.
Ik reageerde daar ook al eerder op, zie :
https://community.kpn.com/search?q=%22keesyagi%22%20%22rai%22

Momenteel is dit een werkende stream :
https://dash2.antik.sk/live/test_rai_uno_tizen/playlist.m3u8

Maar dat wisselt nog al eens of het werk soms even niet.


  • June 28, 2026

Wel opvallend dat er wordt geschreven dat er geen invloed is op de uitzendrechten.

KPN bepaald toch zelf welke zenders worden doorgegeven.