Skip to main content

Ik heb sinds mei 2023 KPN TV+... kan ik mijn oude weer terug krijgen? Géén Teletekst voor ondertiteling en het alternatief van KPN hapert aan een stuk door. Vanavond bleef er 10 minuten onder in beeld staan :" telefoon rinkelt..."

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Bekend probleem. Heb al meermaals aangegeven dat ik hier ook last van heb. Één van de vele problemen met de box. Een uur geleden nog iemand over deze en andere problemen aan de telefoon gehad. Via Klachtencompas van de Consumentenbond had ik een officiële klacht ingediend. Na alles weer eens doorgenomen hadden(resetten van de box, bekabeling, juiste kabels en van het stroom afhalen) kreeg ik te horen dat het erg vreemd was dat ik nog problemen had, wat alle problemen waren met de laatste updates opgelost. Deze dame had dan ook niet op het forum gekeken.


Hallo @KPNstresskip je kunt helaas niet terug naar de oude ontvanger, maar als je de nieuwe ontvanger minimaal 1 maand in gebruik hebt kun je dat onderdeel van je abonnement wel opzeggen en elders een tv-dienst afnemen.

 


Hoi @stresskip, welkom hier. Ik begrijp heel goed dat een ondertiteling die niet gelijk loopt heel vervelend tv kijkt. Dit is zoals hier eerder aangeven een van de bekende bevindingen. Dit is in onderzoek. Hopelijk is de oplossing snel gevonden. Hou daarvoor onze product updates in de gaten.