Skip to main content

Ik wil kpn tv+ only streaming abonnement. Ik kan dat in mijn kpn niet toevoegen. Hoe kan ik dat wel doen?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Als u al klant bent dan kan dat alleen telefonisch gedaan worden.  U gaat dan over naar de nieuwe abonnementsvorm met de daarbij behorende voorwaarden. 


@Joep1965 dan zal het niet kunnen denk ik. Februari loopt het contract af. Tot dan kan er niks vernieuwd worden. 


Ik verwacht dat het dan inderdaad niet gaat lukken.


Dan kan je net zo goed zelf een Android-TV streaming apparaatje kopen🙂. Tenzij het je gaat om het on demand aanbod van het pluspakket. Dat is dan het enige “extra” wat je hebt ten opzichte van een eigen gekocht apparaatje.

Aanbevolen (door mij dus):

Nokia streamingbox 8000 of de nieuwste 8010 (afstandsbediening met cijfers 😎)

Chromecast HD of 4k met Google-TV (= vrijwel Android-TV) en afstandsbediening (zappertje).

Heb je er ook geen maandelijkse kosten aan. En kan gewoon met je huidige internet abonnement.


Hoi @Meneertje van der Meertje, als je nog in een lopend contract zit is de wijziging inderdaad niet mogelijk. Een wijziging naar TV+ kan alleen buiten de contracttermijn worden gedaan. In jouw geval zal dat vanaf februari kunnen dus.