Skip to main content

Ik ben sinds 7 maart jl aangesloten op glasvezel van KPN. Dan zou ik 14 dagen proefperiode hebben waarin ik kon opzeggen of wijzigen in mijn abonnement kon doorvoeren. Ik had gekozen voor extra Ziggo Sport erbij. Het weekend gekeken en het is dus niet wat ik ervan verwachtte voor mij.

Vandaag wilde ik deze functie dus afzeggen want ik zit immers nog in mijn proefperiode van 14 dagen tot 21 maart. Helaas kreeg ik in mijn scherm te zien dat ik deze functie pas v.a. 7 April kan annuleren.

Dan maar telefonisch contact maken en krijg nu te horen dat mijn proefperiode al afgelopen is want mijn abonnement is al op 6 februari ingegaan (dit is de datum dat de aansluiting van buiten het huis naar de meterkast is gebracht!), de monteur en de modem op het glasvezel net van KPN zijn pas v.a. donderdag 7 maart aangesloten!!

Ben benieuwd straks naar mijn rekening , 

Het betreft een 14-daagse zichttermijn van je KPN aansluiting. Wil je het Ziggo Sport pakket stopzetten, kan dat ná 1 maand. 


Er is geen proef periode op extra zenderpakketten. Deze kun je na 30/31 dagen weer uit zetten. Die hele eerste maand betaal je helaas wel. Daarna feitelijk per dag. Want na die eerste maand is er voor zenderpakketten geen opzegtermijn. Die worden dan direct uit je abonnement gehaald.Â