Skip to main content

Word helemaal gek van die constant uitvallende tv ontvangers

Wat gaat er mis dan, iets duidelijker omschrijven wat er gebeurd en welke apparatuur je hebt en hoe het met elkaar verbonden is de eerste stap om tot een oplossing te komen.

 


Tv ontvanger valt uit VAAK, hoe beter wil je het omschreven hebben


Valt de stroom uit?

Krijg je een foutmelding?

Zit de stekker er wel goed in?

Speelt de hond met de afstandbediening waarbij die op het aan/uit knopje drukt?

Wij kunnen niks zien en moeten het doen met jou informatie, uitvallen en uitvallen zit een groot verschil in.


Kun jij een andere hobby gaan zoeken dan hier mensen belachelijk maken, en voor jou is hert u of meneer

Zonder een duidelijke omschrijving van “Valt uit” komen we niet verder. Valt het beeld weg, valt het geluid weg, gaat de decoder volledig uit.

 

En het is hier een forum waar iedereen mag reageren en U is voor mensen van 80+


Decoder uitval kan op diverse manieren:

  • internet signaal valt weg, foutmelding 
  • beeld valt weg, HDMI kabel misschien los 
  • geluid valt weg, audio kabel kan los zitten
  • decoder schakelt uit, adapter kan niet goed aangesloten zijn of is defect
  • decoder schakelt uit, kan te heet geworden zijn.

Bij uitval van de decoder door uitschakelen is mijn eerste oplossing een andere stroomadapter proberen en zeker de stroomaansluiting controleren.

 

Goed genoeg aangepast naar jouw niveau….?


Jij dacht dat ik dat niet wist wat je allemaal schrijft, niets van dat alles, mijn denk niveau is wel zo hoog dat ik alles heb geprobeert, je weet wat een tv ontvanger is? Die signalen door geeft van je internet kastje naar je tv, als die vastloopt ofl uit valt heb je geen tv meer, zit er aan de achterkant een knopje voor uit en aan, die kun je gebruiken en start hij helemaal opnieuw op, je kan ook met het groene knopje op de tv ontvanger de fabrieksinstellingen laten terug zetten of up-dates laten uit voeren, en als je dat allemaal hebt gedaan , blijft hij regelmatig uitvallen snap...uitvallen ?  ...


Nee ? Haha als de motor van je auto uitvalt rijd hij dan nog, maar antwoord maar niet, daar ben je niet snugger genoeg voor, blijkt

@Stef Maas Volgens mij willen andere forumleden alleen maar helpen. Het helpt als u zakelijk blijft en als u niet persoonlijk wordt.


@Stef Maas als je geholpen wilt worden op het forum dan zul je duidelijk moeten zijn met watje zelf al gedaan heb.

In eerste instantie helpen medeklanten je en als daar niks uitkomt pakken moderators topics op volgorde binnenkomst op

Dat kan gerust een dag op 2 zijn eerder hulp dan bellen met de gratis klanten service of chat.


Jij dacht dat ik dat niet wist wat je allemaal schrijft, niets van dat alles, mijn denk niveau is wel zo hoog dat ik alles heb geprobeert, je weet wat een tv ontvanger is? Die signalen door geeft van je internet kastje naar je tv, als die vastloopt ofl uit valt heb je geen tv meer, zit er aan de achterkant een knopje voor uit en aan, die kun je gebruiken en start hij helemaal opnieuw op, je kan ook met het groene knopje op de tv ontvanger de fabrieksinstellingen laten terug zetten of up-dates laten uit voeren, en als je dat allemaal hebt gedaan , blijft hij regelmatig uitvallen snap...uitvallen ?  ...

 

Zo te lezen heb je het allemaal voor elkaar en onder controle en is hulp van medegebruikers overbodig. Ik vraag mij dan in alle ernst af wat je hier op het forum komt zoeken….

 

Mijn kennis en support bewaar ik wel voor gebruikers die het echt kunnen waarderen om geholpen te worden. Suc6


@Stef Maas Welkom op het forum. 

Ik heb een aantal van je reacties in dit topic verwijderd. De reden hiervoor is 1, dat deze reacties persoonlijk waren of 2 geen toevoeging hebben aan dit topic. 

Ik snap dat het vervelend is dat je een probleem ervaart, en zoals @Katana321 al zegt, de medeforumgebruikers willen je graag helpen. Het zou daarom prettig zijn als je je toon enigszins zou kunnen aanpassen. 

Op dit forum word je in eerste instantie geholpen door de mede gebruikers.

Mocht het dan niet lukken om er uit te komen of er is KPN specifieke informatie nodig dan springt een KPN moderator in, deze reactie laat soms even op zich wachten. 

 


Daarom antwoorden ik de vorige knul die reageerde, met de vraag of hij een hobby kon gaan zoeken, stomme vragen, heeft de hond er aan gezeten, zit de stekker er in ? Daar help je niemand mee, en op dat antwoord reageerde jij, dus... maar zal kijken hoe ij dit achterlijk forum kan verlaten , heb er niks aan en schiet er niks mee op


👋👋👋
bey bey, ik ben effe ee:stuck_out_tongue_closed_eyes: n hobby aan het zoeken.:sunglasses:


@Stef Maas Om tot de oplossing van een probleem te komen moeten er ook dingen worden uitgesloten. 

Dan worden er soms vragen gesteld die door jou wellicht als "dom" worden gezien. Deze vragen worden echter alleen je gesteld om je te helpen. 

Mocht je het forum echter niet de meest prettige manier vinden om geholpen te worden, dan kun je ook bellen met mijn collega's op 0800-0402. 

Houd er hierbij wel rekening mee dat zij ook vergelijkbare vragen zullen stellen om bepaalde situatie uit te sluiten.