Skip to main content

Als ik interctieve tv via internet doe, en ik klik op “tv gids”, dan krijg ik te zien wat er twee uur geleden op tv was.

Dan klik ik op de groene “nu” knop, en krijg ik vaak te zien wat er nu is, maar vaak, en dat stoort, niet wat er straks is.

En op dat scherm kan ik niet naar beneden scrollen om te zien wat er komt. Ik kan dan ook geen opname inplannen, voordat de film, of wat ik ook wil zien, begonnen is.

En net stopt de film die ik keek na een uurtje… Niets meer aan te doen, behalve opnieuw starten. Dat blijkt niet te helpen; stopt weer op datzelfde punt. Dan maar naar de site van Veronica, om de film alsnog te zien. Daar kan je overigens wel een uur naar voren gaan, ipv alleen 30 seconden...

 

Kortom, ik word er niet vrolijk van...

Welkom @DPD001 

Verwijdert

Thx Peter🙉😅


TS heeft het over Interactieve tv via internet, @Tycha :wink:

Welke browser gebruik je?

Hier Firefox (Windows 10) en bij de gids staan gewoon scrollbalkjes. Kan de hele dag doorscrollen.

Als er geen scrollbalkjes zijn doe het dan als volgt.
Zet de cursor in de kolom die je wilt scrollen, terwijl je de linkerknop bij de touchpad ingedrukt houdt kun je scrollen met de pijltjes toetsen op je laptop.

En Films kijken via een commerciële, daar wordt ik niet vrolijk van. Zelfs al kan je de reclame bij opnames overslaan,  het blijft een onderbreking van je kijkplezier bij een film.


Dank voor je bericht.

Ik gebruik Google Chrome. Het selecteren van een kolom in de gids wil niet; je kiest dan het programma waar je cursor op staat.

Net even met Microsoft Edge geprobeerd: daar zie ik wel schuifbalkjes. Dat is tenminste iets. Zo zal het bedoeld zijn…

 

En dat die film na een uur stopte. Tsja, dat was niet echt belangrijk en hij liep wel goed af...


Het kan in Google Chrome ook hoor. Gebruik ik ook regelmatig. In Chrome kun je nml ook Chromecast gebruiken.

Lees maar even goed mijn uitleg. Nogmaals.

Laptop.

Met toetsenbord en touchpadfuncties:
Zet de cursor in de kolom die je wilt scrollen. Houdt de linkermuisknop ingedrukt. Terwijl je dat doet kun je scrollen met de pijltjes toetsen op je toetsenbord.
→ als je inderdaad die linkermuisknop kort indrukt kun je niet scrollen maar selecteer je het aangewezen programma; ingedrukt houden dus.

Met Muis:
Zet de cursor in de kolom en gebruik het scrollwieltje.


Je hebt gelijk; ik was te ongeduldig. Bedankt!


Reageer