Skip to main content

De ervaring van een melding bij de rel ingang KPN NR 1200.

Een melding die door een medewerker wordt behandeld in de vorm van de de klant Wel iets moet weten over techniek. Merkwaardig!!

Na 1,5 uur aan de telefoon is de conclusie " ik stuur wel een nieuw snoetje" dat zal het wel zijn. Ofwel een een kluitje het bos in gestuurd!

De storing is helaas nog niet verholpen. De vraag kan een storingsmonteur langs komen werd beantwoord met dat kost U E 60.00. Begrijp hier helemaal niets van. 

Ofwel zitten de juiste mensen op de juiste plaats. Als klant wordt je niet echt serieus genomen.

Nu de afwikkeling? Geen idee 

Hoi, welkom op het forum.

Buitengewoon vervelend en ongewenst.

Een kpn moderator zal hier nog komen. En kan dat oppakken. Heb je voor de moderator wel je gegevens in je profiel hier ingevuld? Dan kunnen ze je opzoeken in de systemen.

In je profiel staan je gegevens afgeschermd voor andere gebruikers én de rest van de wereld.


Neen, geen gegevens achtergelaten. Wel een behoorlijke kater over de afhandeling cq behandelingen de storing. Als dit de Policy is om klanten te beantwoorden is het snel gedaan met het bedrijf KPN.


Ik bedoel je gegevens hier op het forum (in je afgeschermde profiel) opdat een kpn moderator dit WEL goed kan afhandelen.


KPN mag mij bellen.


KPN mag mij bellen.

Ik zou gewoon doen wat @PeterG zegt. Dan wordt er vanuit KPN gereageerd, eventueel (als het niet anders kan) zal er contact zijn. Maar met ‘KPN mag mij bellen’ gaat het in ieder geval niet gebeuren ben ik bang. 


Ga mij oriënteren.


Ga mij oriënteren.

Prima. We willen je alleen maar helpen maar dan moet je ook geholpen willen worden. En dat wil je dus blijkbaar niet. Geen probleem.

Succes verder. 


Hi @LexW, wat jammer dat je zo ontevreden over ons bent op het moment :slight_frown: Bedankt dat je wel je gegevens in het gevuld in je profiel zodat ik even met je mee kan kijken!

Ik zie dat je meerdere malen met ons hebt gebeld gisteren omdat het geluid op je tv hapert (zo staat het althans in de notities die mijn collega’s achter hebben gelaten) en dat daar een nieuwe kabel voor op is gestuurd die je nog moet ontvangen, op dit moment weten we dus nog niet of die nieuwe kabel een verschil gaat maken.

Verder heb je een collega van een achterliggende afdeling gesproken en dat gesprek duurde 1,5 uur, wat volgens mij inhoudt dat jouw probleem wel degelijk serieus genomen is. Er is een storingsbon aangemaakt en daarin zie ik de notitie staan dat je niet thuis was op het moment dat je gebeld bent, en dat je de tv-ontvanger nog zou herstarten en het modem zou resetten, omdat dit nog niet was gedaan. De achterliggende afdeling wacht nu op jouw terugkoppeling of de storing daarna al da niet verholpen is. Je hebt als het goed is contactgegevens ontvangen, waarmee je rechtstreeks met deze afdeling kunt bellen. Als dat niet zo is hoor ik het graag, dan kan ik kijken of ik die gegevens voor je kan achterhalen zodat je alsnog contact met ze op kunt nemen voor de verdere oplossing van je probleem!