Skip to main content

goedemiddag,

 

ik heb een alles in 1 parket van telfort toen afgesloten met 3 decoders. 

van telfort is het overgegaan naar de kpn en heb de 3 decoders nog. 

ik zag dat je vanaf 2 decoders gratis!  een opneem parket krijgt. 

ik heb een opneem parket maar betaal er wel gewoon voor??? 

hoe zit dit

 

mvg. 

toon

Hallo @nside ,

Dat komt omdat jouw abonnement nog steeds volgens de Telfort-voorwaarden loopt. 
 

Je kunt natuurlijk via 0800-0402 jouw abonnement laten overzetten naar de huidige KPN-voorwaarden. Dan zal het opnemenpakket gratis worden bij minimaal twee ontvangers, maar de kans is groot dat je in totaal duurder uit bent. 
 

De huidige prijzen van KPN vind je hieronder: 

 


Bij Alles-in-1 Instap van KPN zelf is dat ook niet van toepassing. Daarbij moet ook altijd voor opnemen betaald worden.


Hallo @nside ,

Dat komt omdat jouw abonnement nog steeds volgens de Telfort-voorwaarden loopt. 
 

Je kunt natuurlijk jouw abonnement laten overzetten naar de huidige KPN-voorwaarden. Dan zal het opnemenpakket gratis worden, maar de kans is groot dat je in totaal duurder uit bent. 
 

De huidige prijzen van KPN vind je hieronder: 

 

Als ik dan via de Telfort normen dan betaalt waarom gaat het dan allemaal via kpn en niet via Telfort???

de rekening gaat ook via de kpn en als ik dan wat wil veranderen ook via de kpn en niet via Telfort. 
dan wil ik dat alles via Telfort gaat en niet via de kpn 


Telfort bestaat niet meer, je betaalt echter nog steeds de prijs zoals je bij Telfort gewend was. Wees blij dat KPN dit faciliteert. Het alternatief was dat alle oude Telfort-abonnees vanaf de dag van de overname ook de KPN-prijzen zouden gaan betalen. Dan waren de rapen pas gaar…..


Wellicht is een nieuw KPN abonnement met de KPN+ box goedkoper als wat je nu maandelijks betaalt? 


Zit te kijken om over te stappen naar een andere aanbieder. 
betalen kan ik overal namelijk 


Klopt @nside 

Mijn neef heeft ook nog Telfort en ook met zijn 2 decoders geen opname pakket.

Je hebt nu het Telfort pakket en omdat KPN Telfort heeft overgenomen, betaal je via KPN.

Alleen de Telfort regels blijven van toepassing.

 

Als je het abonnement aanpast naar KPN tv+, dan krijg je 2 x Sagacom DIW7022 (KPN tv+ box) en dan heb je meteen het opname pakket gratis erbij.

De kans is tevens groot dat je per maand minder betaald.😉😊

Zie schema boven van @Noordzee 


Uiteraard valt het oude Telfort (TFT !) abonnement nog onder die Telfort voorwaarden, want daaronder heb je het destijds afgesloten en ben je mee akkoord gegaan.

Alleen bij de KPN abonnementen Hussel en “2023 / TV+” is opnemen vanaf de 2de ontvanger inbegrepen (gratis).

Telfort was sinds 2005 de budgettak van KPN en al 100 % van kpn. Het budget gebeuren (oa goedkoper maar ook kleiner tv basispakket dan kpn zelf) is losgelaten. Maar daarmee nog niet met die oude abonnementen.

Je kunt de klantenservice bellen om naar het nieuwe abonnement te switchen.


Hoi @nside. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat hierboven al het juiste antwoord is gegeven op jouw vraag. Ik zie dat je inmiddels ook al hebt gebeld met de klantenservice en dat zij ook aangeven dat je op dit moment goedkoper uit bent.