Skip to main content

Hoe krijg ik de tijd in mijn kpn tv ontvanger wanneer hij uit staat

Hallo @Rene e ,

Ga naar Instellingen -> Energiegebruik instellingen -> klok in standby → JA en dan opslaan. 


Goedemiddag Chriswissink.

 

Dat is juist het punt dat,dat er niet instaat.  ik heb deze tv ontvanger 4 weken geleden bij besteld en is een nieuwer model denk ik.

Dus ja ik weet nu niet wat wel de oplossing is.

 

Gr Rene


@Rene e Als deze ontvanger een Arris VIP5202 kan het inderdaad niet, deze heeft geen display. 

Arris VIP5202

 


Hallo Chris,

Nee dat is hem niet Chris.

 

Het is de Arris  VIP 2952 V2

 

Ik weet het niet


De VIP2952V2 heb ik zelf ook en daar is de tijd prima op af te lezen. In te stellen op de plek die Chris al aangaf. Wellicht moet je een fabrieksreset uitvoeren zodat de software opnieuw geladen wordt.


Hi @Rene e, goedemorgen en welkom op het KPN Forum!

Bij de VIP2952V2 zou je inderdaad gewoon de tijd moeten kunnen instellen op het display venstertje van de tv-ontvanger. Heb je de reset uitgevoerd en heb je de optie nu wel? En misschien een rare vraag, maar staat hij wel in stand-by of is hij helemaal uitgeschakeld?


@Rene e heeft de reset nog geholpen? :slight_smile:


Die zichtbare tijd vind ik vrij nutteloos. Juist tijdens tv kijken zou je de tijd in de gaten willen houden om bv op tijd naar andere zender te gaan en dan staat ie er niet.
Voor tijdopnamen is ie ook overbodig, dat loopt via de opnameserver bij KPN.

De hele dag staat hier eerst de radio aan en dan tv, is de tijd er alleen 's nachts. Ook nutteloos.

Er staat gewoon een leuke zendergestuurde klok in de buurt van de tv. Werkt altijd en gaat automatisch naar zomer- en standaardtijd.


Reageer