Skip to main content

Beste KPN, ik wordt zit nu al ruim een week zonder internet en tv. Al talloze keren gebeld, ik krijg telkens weer een ander verhaal.. Nu vanmorgen weer gebeld en ik zou terug gebeld worden door de backoffice. Dit gebeurd niet en de medewerkers aan de telefoon kunnen ook niks meer voor mij betekenen.. ik wil nu toch wel een keer een oplossing! Lijkt me toch vreemd dat alles het gedaan heeft, en nu ineens niet meer op te lossen is? Monteursafspraak kan ik niet maken, krijg een foutmelding en de medewerker krijgt dezelfde foutmelding! HELP!

Beste @Nikky_86,

Ik heb de KPN moderators ingelicht, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze je verder helpen. 😉


@Dennis Schreve gedaan, dank je.


@Dennis Schreve gedaan, dank je.

Graag gedaan @Nikky_86, hopelijk reageren ze gauw. :wink:


Hallo @Nikky_86, het lijkt er sterk op dat er bij de geannuleerde overstap naar T-Mobile  iets verkeerd is gegaan, waar jij nu met de ellende zit. Gisteren is de technische dienst aangestuurd. Helaas lukt het jou dan ook niet om een monteursafspraak te maken. Onze achterliggende afdeling is hiervan op de hoogte gebracht en zal contact met je opnemen. IK snap heel goed dat je nu graag internet wil, maar ik kan het op dit moment niet versnellen. 


@Jeroen_dB bedankt voor je snelle reactie, maar moet het dan echt zo lang duren voordat ze een keer contact met mij opnemen? De overstap is al geannuleerd, hiervan heb ik een mailbevestiging gekregen. Ik zit nu al een week zonder en mijn 4G bundel wordt steeds minder.. alle apparatuur wat we nog hebben is gewoon nog netjes aangesloten, maar helaas nog niet actief.


En nog steeds geen reactie… tot op heden ben ik nog niet terug gebeld, nogmaals moet dit nu echt zo lang duren? Ik zit inmiddels al bijna 2 weken zonder en heb ik denk ik al wel 10 verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. Ticket staat nog steeds op open, ik kom geen steek verder zo!