Skip to main content

wij hebben onlangs INTERNET EN TV besteld en zouden een Philipps 43” inch smart TV krijgen we hebben een 32” inch gekregen. Hoe gaan we dit oplossen?

 

Wanneer heeft u precies een contract afgesloten? Vul u profiel in zodat een medewerker voor u kan meekijken.


Hoi @welkomstcadeau, welkom op ons forum! Met deze vraag kun je het beste bij onze partner Sidekix terecht op  088 6237 006. Zij gaan over deze acties.
Ik leen ook even het antwoord van mijn collega:

Hoi , welkom op ons forum! Zoals je ziet hebben we verschillende actieve en behulpzame gebruikers op ons forum, ik zie dat er al een heel gesprek is ontstaan. 

Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over jouw Philips TV welkomstcadeau. Zo te lezen heb je gebruik gemaakt van een Snelpakker. Dat was deze: Snelpakkers: Philips 43'' Ultra HD Smart TV welkomstcadeau. De actie liep van 23 mei t/m12 juni. Voor dit soort acties geldt inderdaad op = op. Je vindt de volledige actievoorwaarden van het welkomstcadeau hier.

Mogelijk is de actie veranderd doordat het genoemde type Philips tv op was. In de voorwaarden staat dat de actie aangepast kan worden indien nodig. Je kunt als je wilt navraag doen bij Sidekix, zij gaan over de levering van je welkomstcadeau. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).