Skip to main content

Ik heb onlangs via de telefoon een extra tv kastje besteld en daarbij aangegeven dat ik boven geen mogelijkheid heb om het via een internet kabel aan te sluiten.

Men garandeerde me dat ik het nieuwe android tv+ kastje zou opsturen met Wifi, maar nu hebben ze een ander kastje opgestuurd. 

Hoe gaat het nu in zijn werk, ik wil toch graag dat tv+ kastje, want ik kan nu geen tv kijken.

Dat kan alleen als je hekemaal overstapt op TV+ en dát kan alleen als je contractvrij bent. Je krijgt dan alleen nog TV+ ontvangers en de oude ontvangers moet je vervolgens terug sturen. Medewerkers van de KS slaan helaas wel vaker de plank mis. 


Dat kan alleen als je hekemaal overstapt op TV+ en dát kan alleen als je contractvrij bent. Je krijgt dan alleen nog TV+ ontvangers en de oude ontvangers moet je vervolgens terug sturen. Medewerkers van de KS slaan helaas wel vaker de plank mis. 

Dat is dan echt heel erg slecht van ze, want de persoon is het nog na gaan vragen en heeft toegezegd dat alleen de tv+ kastjes nog werden opgestuurd.

Dit is eigenlijk wel slecht om bestaande klanten zo te behandelen, want nieuwe klanten krijgen die wel zoals wordt geadverteerd.


 

Dit is eigenlijk wel slecht om bestaande klanten zo te behandelen, want nieuwe klanten krijgen die wel zoals wordt geadverteerd.

U kunt die TV+ ontvangers ook krijgen. Gewoon even bellen en overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan heeft u precies hetzelfde als een nieuwe klant. Voor dezelfde prijs. Afgezien van de welkomstkorting die een nieuwe klant krijgt. 


Men heeft ook aangegeven dat we het kastje krijgen met  maanden korting, dus ergens gaat het helemaal mis bij de klantenservice.

Ik hoop dat iemand mij nu wel kan helpen, want ik heb niets aan een tv kastje zonder Wifi.


Als je je forumprofiel invult kan een moderator met u meekijken, die kan er wat dieper op in gaan. Wel reageren ze over het algemeen pas na 1 tot 3 dagen.


Als je je forumprofiel invult kan een moderator met u meekijken, die kan er wat dieper op in gaan. Wel reageren ze over het algemeen pas na 1 tot 3 dagen.

Die heb ik zojuist ingevuld, bedankt voor de aanvulling.


@Renaat87 Welkom op het forum. 

En bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens er bij gepakt en zie inderdaad dat je abonnement is gewijzigd. 

De situatie is een beetje bijzonder, ik stuur je een privé bericht met meer informatie.