Skip to main content

Hallo,

Zou er een mogelijkheid ingebouwd kunnen worden om snel te kunnen filteren op opnames die je al aan het bekijken bent?

Zeker bij serieopnamen is dit nu onoverzichtelijk.

Geld voor zowel de app, website als op de tv-ontvanger.

Alvast bedankt!

Ron

Beste @Ron Z, leuk dat je meedenkt! Ik begrijp goed dat je in het overzicht van de opnames graag zou willen zien aan welke opnames je al begonnen bent? Stel dat je 5 afleveringen van NCIS opgenomen hebt, dan je dan gemakkelijk kunt zien waar je gebleven was, bedoel je?


Hoi Marcia, dat bedoel ik. Dat je dan alleen die opnames ziet waar je al een deel van gekeken hebt. 


Dan heb ik je goed begrepen 😉. Ik weet niet of het kan, maar ik zal je wens wel meegeven richting de collega's van itv! Alle wensen worden meegenomen, maar we krijgen niet altijd op elk individueel ding een reactie. Het kan dus zijn dat ik er geen reactie op krijg. Mocht dat wel zo zijn, dan zal ik het met je delen in dit topic!

 

Nog een toevoeging trouwens: als je het ‘mapje’ van de serieopnames opent, kan je al wel per aflevering aan het voortgangsbalkje zien of je al begonnen bent met die specifieke aflevering. 


---

Nog een toevoeging trouwens: als je het ‘mapje’ van de serieopnames opent, kan je al wel per aflevering aan het voortgangsbalkje zien of je al begonnen bent met die specifieke aflevering. 

Dat is de manier hoe ik het doe en dat werkt voor mij prima. 


---

Nog een toevoeging trouwens: als je het ‘mapje’ van de serieopnames opent, kan je al wel per aflevering aan het voortgangsbalkje zien of je al begonnen bent met die specifieke aflevering. 

Dat is de manier hoe ik het doe en dat werkt voor mij prima. 

En afleveringen die ik hier helemaal  bekeken heb gaan eraf. Er zijn hier dus nooit opnames die al helemaal bekeken zijn. En op datum gaat het gewoon van onder naar boven….. toch...


Bedankt voor het meedenken allemaal.

Ik weet wel hoe het werkt hoor, maar het lijkt me gewoon sneller zoeken als de opnames waarnaar  gekeken wordt bijvoorbeeld apart bovenaan staan. Net als bij Netflix, waar je ook een apart deel hebt met verder kijken. 

Als de programmeurs van Netflix het kunnen, kunnen de programmeurs van KPN dit toch zeker ;-)