Skip to main content

Dag allen, sindskort over naar nieuw device KPN +. Ziet er wel goed uit maar de vormgever heeft wat steken laten vallen:
De kleur van de balk (tijd) is KPN groen, niet geschikt voor een menu heading

De marker van het geselecteerd is grijs met mager zwarte letter; niet te lezen!

De gids is maar 50% van het scherm. Ik wil dan ook ALLEEN de gids zien

Er zijn zoveel prutzenders waar ik niet naar kijk en ooit zal kijken. Op oude kastje kan je zenders verbergen; op KPN+ niet gevonden. Terwijl info op de site van KPN zegt dat het wel kan

4. Verander het schuifje om Kinderslot aan- of uit te zetten
5. Vervolgens zie je andere instellingen, bijvoorbeeld om zenders te tonen of verbergen

Bij mij zie ik geen andere opties om zenders te verbergen; alleen maar trefwoorden etc.
 

Ik wil de home page ook kunnen aanpassen; ik hoef niet te zien wat populair is, of gisteren; of de APPS; hooguit de opnames van mijzelf etc. 

OVERALL: ik mis de optie van personal settings en preferences!!!!!!

KPN gaat dit nog komen!!!

Groeten, Bo

Ik heb nu ook sinds 1 week de nieuwe TV+ kastjes maar ik vind het TV-

Graag zou ik ook een soortgelijk menu zoals de oude kastjes hadden terug willen zien.

En inderdaad de mogelijkheid om zenders te verbergen waar ik nooit naar kijk staat bij mij op nr 1.

Voorheen was het ook veel makkelijker en sneller om opnames te zien / verwijderen

De TV gids is waardeloos geworden.

 

Groeten Arno

 

 


Ha @Bo de Haas, wat fijn zo'n uitvoerig bericht, bedankt daarvoor! Ik splits ‘m even op:

Dag allen, sindskort over naar nieuw device KPN +. Ziet er wel goed uit maar de vormgever heeft wat steken laten vallen:
De kleur van de balk (tijd) is KPN groen, niet geschikt voor een menu heading

De leesbaarheid van de balk staat als feature request in het betreffende topic gemeld.

 

De marker van het geselecteerd is grijs met mager zwarte letter; niet te lezen!

De gids is maar 50% van het scherm. Ik wil dan ook ALLEEN de gids zien

Deze zou je ook in dat topic kunnen zetten.

Er zijn zoveel prutzenders waar ik niet naar kijk en ooit zal kijken. Op oude kastje kan je zenders verbergen; op KPN+ niet gevonden. Terwijl info op de site van KPN zegt dat het wel kan

4. Verander het schuifje om Kinderslot aan- of uit te zetten
5. Vervolgens zie je andere instellingen, bijvoorbeeld om zenders te tonen of verbergen

Bij mij zie ik geen andere opties om zenders te verbergen; alleen maar trefwoorden etc.

Dit staat ook op de lijst genoteerd. Waar zie jij op de website dat het wel te verbergen is? Volgens mij wordt daarmee bedoeld dat de betreffende zenders die je achter een kinderslot zet, niet meer te bekijken zijn. 

Ik wil de home page ook kunnen aanpassen; ik hoef niet te zien wat populair is, of gisteren; of de APPS; hooguit de opnames van mijzelf etc. 

OVERALL: ik mis de optie van personal settings en preferences!!!!!!

 

Ook dit staat op de lijst genoteerd 🙂.

 

Ik zou het bovenstaande topic eens rustig doorlezen. We hebben daar ook voor de meeste punten aangegeven óf dit gaat komen óf dat het nog niet in de planning ligt. Hopelijk heb jij daar ook iets aan @Appie_71!