Skip to main content

Ik heb dacht ik alle fora doorgekacheld en daarin veelvuldig kunnen lezen dat zeer waarschijnlijk NPO Start niet in het KPN TV-menu opgenomen zal worden. Ik heb echter nergens argumenten kunnen vinden 'waarom niet'' en daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Zowel NOP 1, 2 en 3 komen nb. drie! keer voorbij: NPO1 op 1, NPO1 (GOS) op 191 en NPO1 Glas op 661 maar nergens NPO Start!

Nu heb ik (gelukkig) een prima Smart-TV en ook Chromecast dus ik klaag niet, maar ik zag graag NPO Start op b.v. 206. Dit ook vanwege de daardoor eenvoudiger bediening, want niet iedereen is handig met apps, meerdere AB's, dubbele menu's, enz.  

 

Hallo @Berrie_Kaas, mijn collega Paul heeft jouw vraag in een ander topic vandaag van een antwoord voorzien: 

Ik snap je vraag heel goed, helaas kunnen wij hier nu niets over zeggen. 


@Jeroen_dB , dank voor deze terugkoppeling en ook voor de energie en tijd die jullie in dit forum steken, top!

Ik zal deze vraag hier niet meer stellen 🤐 maar blijf de stand van zaken in deze aangelegenheid wel nauwkeurig volgen, in de hoop dat NPO Start ooit in het TV-menu opgenomen zal worden 😯.


Tof om te lezen dat het Forum in de smaak valt! Zodra er nieuws is om te melden aangaande NPO Start, dan zal je dat op het Forum kunnen lezen. 


https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-start-binnenkort-rechtstreeks-op-decodeer-kpn-interactieve-tv/ 😆


@Paul_  "Daarnaast is Viaplay Xtra als lineair kanaal bij KPN voor abonnees beschikbaar die via het telecombedrijf een Viaplay-abonnement kopen."

Betekent dit een uitbreiding tot alle content op Viaplay of nog steeds alleen tijdens de F1 weekenden?


HELEMAAL TOP! 

<quote>

KPN-woordvoerder Gerd de Smyter bevestigt de komst van NPO Start aan Totaal TV. “KPN wil zijn tv-kijkers toegang bieden tot het beste entertainment. Daar hoort app-integratie ook bij. We voegen dan ook regelmatig nieuwe apps toe aan de verschillende tv-ontvangers. De NPO Plus app is momenteel nog niet geïntegreerd, maar we hopen dat binnenkort te realiseren. Als dat het geval is, zullen we onze klanten hierover informeren.”

<unquote>


@Paul_  "Daarnaast is Viaplay Xtra als lineair kanaal bij KPN voor abonnees beschikbaar die via het telecombedrijf een Viaplay-abonnement kopen."

Betekent dit een uitbreiding tot alle content op Viaplay of nog steeds alleen tijdens de F1 weekenden?

Nog steeds alleen de F1 weekenden zoals nu.


@Berrie_Kaas 
Hoi!

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN. Hier lees je meer:

 


@Berrie_Kaas 
Hoi!

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN. Hier lees je meer:

 

Top!!! Dank, scheelt weer een 'greep' naar een tweede AB en daar ging het mij hoofdzakelijk om. Vooral mijn vrouw raakt snel verdwaald met meerdere AB's en de zgn. bron instellingen. NPO start is nu recht toe recht aan via App's op TV bereikbaar.