Skip to main content
Wanneer ik een programma terug wil kijken en gebruik maak van de gids van vorige dagen kan ik alleen de 1e pagina van een voorgaande dag bekijken met de programma's van de ochtend. Ik kan niet verder scrollen om de programma's van later op de dag in beeld te krijgen

Wat doe ik fout

Groet
Hoi Roos, welkom op ons forum.



Welke stappen onderneem je als je dit probeert te doen? Als je simpelweg op gids drukt op de afstandsbediening en naar de gewenste zender gaat kun je daarna met pijltje naar links naar oudere uitzendingen gaan, van nieuw naar oud dus. Als je het op die manier probeert, lukt het dan wel? Mocht dat ook niet lukken, zou je hier een foto/screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet?

Dag Alex

Het gebeurt wanneer ik op mijn laptop naar TV kijk. Ik krijg dan dit beeld Kan wel van rechts naar links scrollen maar niet van boven naar beneden

Groet Roos


Excuus, ik begreep verkeerd en dacht dat je dit via de ontvanger deed. Hier lukt het mij simpelweg door met de muis/scrollwiel naar beneden te scrollen als ik met het pijltje over een programma van de zender ga staan. Wil dit bij jou niet?
Ga het proberen, in ieder geval bedankt voor jouw reactie
Ga het proberen, in ieder geval bedankt voor jouw reactie



Graag gedaan uiteraard. Laat je even weten of het nu lukt?
Helaas lukt het nog niet, zal de provider nu gaan benaderen
Wij zijn de provider. Als je met je muis naar beneden scrolt gebeurt er dus helemaal niets? Met het pijltje van je muis op een programma staan. Wat gebeurt er als je een andere browser probeert, zoals Chrome?
Dag Alex

In chrome verandert er niets ook hier kan ik niet naar boven of naar beneden, alleen naar rechts of links door aanklikken pijltjestoets, ook niet bij vandaag, kan dus niet de volledige gids inkijken




Hoe probeer jij naar beneden te scrollen? Met een muis of met je mousepad op de MacBook?
Heb het met beide geprobeerd Er is ook nergens zichtbaar een balk waarmee je naar boven of beneden kunt scrollen Wordt er een beetje verdrietig van Ik kan sinds een paar maanden mijn iPad niet meer gebruiken omdat deze niet meer competible is met de jullie nieuwe software en gebruik nu op jullie advies de laptop maar dit geeft ook de nodige problemen.
Dat snap ik, je hebt echter geen balk nodig. Met het pijltje op een programma in de gids gaan staan en dan met het scrollwieltje van je muis naar beneden scrollen. Als het ware met je wijsvinger de scrollwiel naar je toetrekken.
Dag Alex

Het is gelukt, dankjewel

Groet Roos
Dag Alex

Het is gelukt, dankjewel

Groet Roos




Fijn! Graag gedaan uiteraard. 🙂