Skip to main content

Goede middag. Ik heb een abonnement van KPN Alles in één.  Als ik wat opneem kan ik het niet streamen  met Chrome cast op mijn televisie in ons vakantiehuis.  Ik krijg de melding dat ik het alleen kan zien op mijn t.v. op mijn huisadres.

Bij Ziggo kan dat wel. 

Graag wil ik weten waarom dit is..

 

Gr H.Glazer 

Met chromecast moet wel werken. Maar de app op de smarttv werkt alleen thuis. Gebruikt u de app op de smarttv misschien? 


Hallo @Streaming, welkom op het KPN forum! Vreemd dat het niet lukt om opnames via de Chromecast op de televisie in jouw vakantiehuisje te bekijken. Dit zou wel mogelijk moeten zijn. Alleen de KPN Smart TV app werkt niet buitenhuis, die kan je alleen op jouw eigen wifi installeren. Het zou eventueel wel kunnen zijn dat een zender geen rechten heeft gegeven om opnames buitenshuis te kijken, daar hebben wij verder geen invloed op. Je kunt dit testen door op het thuisnetwerk te controleren of je de opname dan wel kunt bekijken.


Betreft het opnames voor specifieke zenders en zo ja, welke?


Hallo. 

Ik wilde nu net ook via online tv streamen naar de tv, hij geeft aan een probleem met Chromecast te hebben. Er is iets misgegaan zegt hij op tv . 

Ik heb net de itv app opnieuw geïnstalleerd, dat werkt niet. Ook via de pc kan ik niet streamen. Nee het ligt niet aan mijn Chromecast, die werkt perfect met alle andere dingen. Zelfs mijn scherm casten gaat goed. Echter krijg ik via casten van mijn telefoon scherm geen beeld, maar wel geluid. Zit er een storing ergens?


Opnames van welke zenders o.a.?

Van bv BBC First (en Duitse zenders) zijn opnamen alleen via de tv-ontvanger te zien.


Er zijn inmiddels meerdere berichten met dezelfde strekking binnen gekomen. Het lijkt erop dat we te maken hebben met een storing: KPN iTV app streamen via Chromecast lukt niet, melding 'Er is iets misgegaan'.