Skip to main content

Netflix heeft op 20 jun 2020 laatste betaling van kpn binnen. Kpn schrijft af op 20 jul en augustus. 20 augustus gestorneerd en kpn zend me aanmaning. 

Beste @jodormans 

Dit is bij KPN en Netflix bekend, er is een fraude gaande.

Je kunt er hieronder alles over lezen:

Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd. Vermoed je fraude? Geef het door aan KPN!


Netflix heeft op 20 jun 2020 laatste betaling van kpn binnen. Kpn schrijft af op 20 jul en augustus. 20 augustus gestorneerd en kpn zend me aanmaning. 

Het is heel erg onverstandig om betalingen te storneren. Ik zou maar als de donder de nog niet betaalde facturen voldoen en je vervolgens melden in dat door Dennis aangehaalde topic. Dan zullen de voor Netflix ten onrechte in rekening gebrachte kosten gerestitueerd worden.


Ik begrijp niet wat onverstandig is, ik betaal alles buiten netflix, reden netflix krijgt niks binnen vanaf 20 juni en is gestopt per 20 augustus en kpn incasseert netflix door en meermaals met kpn gebeld te hebben wordt ik niet terug gebeld en ook niet doorverbonden met de administratie.

Heb alles zwart op wit. 

 


Ik begrijp niet wat onverstandig is, ik betaal alles buiten netflix, reden netflix krijgt niks binnen vanaf 20 juni en is gestopt per 20 augustus en kpn incasseert netflix door en meermaals met kpn gebeld te hebben wordt ik niet terug gebeld en ook niet doorverbonden met de administratie.

Heb alles zwart op wit. 

Snap ik, maar het factureringsproces is volledig geautomatiseerd en als dat proces minder binnenkrijgt dan dat er gefactureerd is, dan krijg je een herinnering en vervolgens een aanmaning. En als je dan nog steeds niet betaalt dan gaat onherroepelijk de verbinding op zwart en dat moet je niet willen.

Ja, heel vervelend dat je onterecht kosten voor Netflix in rekening gebracht krijgt, maar doe jezelf een lol, betaal die kosten en meldt je aan in dat aangehaalde topic dan krijg je al die teveel betaalde kosten sowieso terug.


@jodormans hier je nou hierop gekeken:

Netflix onterecht gefactureerd of aangevraagd. Vermoed je fraude? Geef het door aan KPN!

Daar wordt alles uitgelegd, net wat @wjb zegt: “Gewoon betalen.” Je krijgt de kosten echt wel terug van KPN. 


Is vandaag weer betaald. 


Is vandaag weer betaald. 

@jodormans top! dan wordt het goed geregeld voor jou. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het doorgeven aan de juiste afdeling. 


Nee kpn kan mijn gegevens zien met de verstrekte gegevens, zoiets zet ik nooit op een site!  Kunnen me ja persoonlijk benaderen na 40 jaar klant met alle zaken hebben ze alles van mij! 


Nee kpn kan mijn gegevens zien met de verstrekte gegevens, zoiets zet ik nooit op een site!  Kunnen me ja persoonlijk benaderen na 40 jaar klant met alle zaken hebben ze alles van mij! 

Het staat ook niet hier op het forum, maar in het profiel van jou. Wij zien dat niet op het forum. Alleen KPN medewerkers zien dit. 


Hallo Dennis als een kpn medewerker er iets aan wil en kan doen kan hij met mijn tot nu toe verstrekte gegevens alles natrekken en mij persoonlijk benaderen. Bedankt, Gr. Jo


Nee kpn kan mijn gegevens zien met de verstrekte gegevens, zoiets zet ik nooit op een site!  Kunnen me ja persoonlijk benaderen na 40 jaar klant met alle zaken hebben ze alles van mij! 

Door de AVG zal je echt jouw forum profiel moeten aanvullen want anders mogen de KPN medewerkers achter het forum jouw klantdossier niet openen en kunnen ze ook niets voor je betekenen. Vergeet ook niet jezelf aan te melden in dat topic dat eerder door Dennis aangehaald is. 


Beste @jodormans, ik zie nu pas dat je inderdaad je profiel aangevuld hebt. Mijn collega's hebben in augustus het teveel betaalde bedrag gecrediteerd, zie ik. Ik ga er dan ook vanuit dat het in orde is. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.