Skip to main content

Sinds kort leek het ons leuk om sommige series  on demand te kijken. Maar wat valt  dat tegen . De afleveringen en de seizoen staan door elkaar., erg irritant en steeds maar vanaf het begin opnieuw zoeken welke aflevering je hebt gekeken. Na 1jaar is het niet verbeterd. Zeer slecht!!!!! Voor een ICT bedrijf als KPN, had wel verwacht dat er een oplossing is, net als boj Netflix,  dat je gewoon naar het volgde seizoen gaat of volgende aflevering. Ik hoop dat KPN. met een oplossing komt. met vriendelijke groet J Schouwe

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Ben ik met je eens @schou006 

Hopelijk wordt het opgepakt.
Ik werk met een papiertje waarin ik bijhoud welke afleveringen ik heb gezien, maar dat zou niet hoeven.


Hoi @schou006, welkom hier. 

Die wens is er ook zeker om het meer Netflix achtig te krijgen. De developers willen dit graag realiseren. Het is echter niet zo 1,2,3 gedaan. En ja het duurt al even en hoe lang het nog duurt voordat het ook daadwerkelijk er is, daar heb ik geen idee van. Het blijft nog even afwachten. 


ik ben er achter gekomen dat je kanaal 202 beter niet kan gebruiken, maar beter via menu en on demand je keuze te maken

 KPN Kanaal 202 werkt slecht!!!!!

 


KPN kanaal 202 is exact hetzelfde als via menu en on demand naar pluspakket te gaan. Maakt geen verschil.