Skip to main content

Hallo,

We raken sinds januari ‘22 opnames van series kwijt. Eerst van Friends. Vervolgens ook van Tiktak.

Het is geen ramp, het is wel jammer.

 

We hebben nog ongeveer 20% opnamecapaciteit over. De ene keer wat meer, andere keer wat minder. Nooit minder dan 15%. De opnames van Friends en Tiktak zijn gestart eind vorig jaar. Dus minder oud dan 1 jaar. Ze zouden nog beschikbaar moeten zijn.

Bij zowel Friends als Tiktak is het gebeurd sinds we zijn begonnen met opnemen van een tweede serie. Het is echter niet zo dat aflevering 1 van serie 2 ook aflevering 1 van serie 1 overschrijft.

De modem en tv ontvanger zijn al jaren hetzelfde, dus het ligt niet aan een wissel.

Op het forum zie ik vergelijkbare topics tot minimaal 2 jaar oud. Is de oorzaak inmiddels bekend? En is er iets aan te doen?


Een vriendelijk verzoek om ervoor zorgen dat de opnames die nog wel beschikbaar zijn dat ook blijven..

Bedankt alvast. NB bij Telfort hebben we nooit last gehad van dit probleem.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Goedemiddag beste heeft u decoder al een een frisse Reset gegeven. En wat voor ontvanger heeft u. 🤔als u nog een Motorola bezit die kunt u omruilen voor een nieuwe. U kunt gratis bellen 0800 0402 kpn 


Bedankt Cornelis voor uw antwoord, ik zal een reset proberen. De ontvanger is een Arris vip2952 v2, geen Motorola.


Hoi @Co1234. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat een aantal opnames ineens verdwenen zijn. Heb je jouw tv-ontvanger inmiddels al gereset? Heb je al eens ingelogd op de Interactieve TV website om te bekijken of jouw opnames daar wel staan?


Hoi @Vikash , ja vreemd. Op het forum staan vergelijkbare topics. Ik heb nog geen reset gedaan. Zojuist gecontroleerd op Interactieve TV website. Daar staan de opnames niet.


Zojuist gecontroleerd op Interactieve TV website. Daar staan de opnames niet.

Komt de opnamelijst verder wel met elkaar overeen als je de lijst vergelijkt met de tv-ontvanger of staan er opnames in die je niet ziet op de tv-ontvanger?


wat ik gister zo snel zag lijken de lijsten overeen te komen


@Co1234 Mis je nog nieuwe opnames of was het eenmalig?


@Vikash  ik denk niet dat we nieuwe opnames missen. Het was niet eenmalig, meerdere keren verdwenen er afleveringen. Elke dag 1 of meerdere.


@Vikash  we missen sinds een aantal dagen opnieuw afleveringen, weer van Friends.

Waar ligt het probleem? Kunnen wij iets doen om het te voorkomen, of ligt het bij KPN?


Wat vervelend dat het opnieuw is gebeurd. Zou je hier willen doorgeven op welke dag, zender, tijdstip dit werd uitgezonden? Dan kan ik dit intern doorgeven als voorbeeld. 


Dag en tijdstip is niet meer te zien. Het gaat om de afleveringen van S8, A23 en verdere afleveringen. Zender is comedy central


Oke. dan moet ik het maar doen met deze info. Wil je nog even jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik doorgeven dat je deze opnames mist in jouw lijst met opgenomen programma's. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


zojuist gedaan


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zal dit doorgeven aan mijn collega's en hoop dat de opnames in de toekomst niet meer verdwijnen uit jouw lijst.