Skip to main content

Vreemde situatie, heb Duits pakket ik neem op ARD een programma Das Irland Krimi speel het af zit daar ineens Duitse ondertiteling bij terwijl het nagescynchroniseerd is in het Duits als ik direct op ARD ging kijken geen ondertiteling. Ligt aan de zender ?

Het is alleen op ARD kanaal 44,ZDF kanaal 45 en WDR kanaal 48 de rest van de Duitse zenders geen ondertiteling bij opname.

Bij mij ook bij BBC one ondertitels terwijl het bij instellingen uitstaat!

Heb de ontvanger terggezet naar fabrieksinstellingen had ook geen resultaat . 

ARD is 45 overigens. Hier ook ondertiteling na pauze en terugkijken. TV+. Hoort niet. 

Doorgegeven. 

Het is alleen op ARD kanaal 45 ZDF kanaal 46 en WDR kanaal 48 de rest van de Duitse zenders geen ondertiteling bij opname.

Ondervind nog steeds hetzelfde probleem met ondertiteling op Duitse opname.

Ja. Je kunt het voor de lopende opname wegkrijgen. Door ondertiteling aan en weer uit te zetten. Hopelijk wordt het ongewenst aan staan, ook bij BBC One, spoedig hersteld.

Geprobeerd  op de Duitse kanaal 45 ARD geen resultaat. Ik wacht maar af wanneer KPN die gaat oplossen. 

Nog steeds last ondertiteling bij opname Duitse zenders, vraag me af wanneer  KPN na 3 dagen last met een oplossing komt. 

Voorlopig gewoon even uitzetten tijdens kijken als je er last van hebt. Dat lukt mij gewoon op de DIW7022. 

Hier gebeurt het alleen nog na pauzeren. In een eerdere opname (opgeslagen) van gisteren verschijnt het niet meer.

Heb vandaag en gisteren weer wat opgenomen op ARD,ZDF WDR , en heb ook wat je noemde uitgeprobeerd maar geen resultaat de ondertitelingen blijven, Vraag me af of de KPN wel op de hoogte is .

Wat gek dat jij de ondertiteling dan niet weg krijgt…

Ik zet het alsnog aan... en weer uit. Dan blijft het voor dat afspeel moment weg.

Bij een opname van donderdag op vrijdag blijft het ook weg.

Maar ja. Er komt hier nog wel een moderator. 

Heb het al ondervonden , je had gelijk als ik de opname afspeel open je de menubalk onderin daar staat meer info en daarnaast ondertiteling 1 keer aanzetten en dan weer uitzetten en dan is het weg . . Maar het moet eigelijk niet zo zijn denk dat er een bug is ingeslopen.

Nog steeds ondertitels BBC one na opstarten TV box. De ondertitels gaan weg na twee keer klikken op ondertitels. “Ondertitels aan” - klik, “Ondertitels uit“ - klik. Ondertitels weg! Ondertitels Duitse zenders zijn inderdaad weg.

Dat heb ik ook opgevallen. Want er zit een bug in het ondertiteling van de KPN TV + box. 

Want je kunt de ondertileling helaas niet uitzetten. Ook niet in het menu toegankelijk van de KPN TV + box. 

Het is keer tijd dat KPN TV team dat probleem oppakt en oplost. 

Want je kunt de ondertileling helaas niet uitzetten.

Wel via de button onder de voortgangsbalk 😉

Goedemorgen! Ervaren jullie dit issue nog steeds? Dan leg ik t bij mijn collega's neer!

@Thomas van KPN, is dit niet al bekend? Er was al verwarring over in het topic over de laatste update.

Overigens schrijft PeterG hierboven, 4 dagen geleden:

Doorgegeven. 

Oh, wat zou het fijn zijn als er een lijst met bekende issues is.

Ja, net een stukje opgenomen op ARD en nog steeds ondertiteling bij opname.

In opname nog wel ondertiteling terwijl het uitstaat. Bij ARD en ook BBC ONE. 

Ik ook nog steeds bij ARD en BBC ONE bij TV+. 

Bedankt voor het melden! Het ligt bij de ontwikkelaars. Dit zal tzt met een update opgelost moeten worden

Het is er ook met een van de laatste 2 à 3 updates ingeslopen, @Thomas van KPN .

Gecheckt, gereproduceerd en gemeld bij het TV+ team. De bug is aangemaakt. Verder heb ik geen info omtrent een oplostijd of iets dergelijks, dat moet onderzocht worden.
Edit: oh, Thomas was me al voor.

Weer wat nieuws erbij kijk naar Tatort vanavond op ARD 4 zet het op pauze zet het 5 minuten later weer op verder afspelen ineens met ondertiteling spoel door tot live uitzending weg ondertiteling 

Reageer