Skip to main content
Beantwoord

Infobalk beweegt niet mee na doorspoelen

• August 23, 2026
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Len B
Slimmerik

Met LAUNCHE-VERSIE 1.234.2 ! [?]

Tijdens het afspelen van een oude opname uit 2025 na het doorspoelen !

De info-balk blijft na het doorspoelen gewoon staan en heb ik een poosje ook laten staan !

Omdat hij niet verdween heb ik op de OK-knop gedrukt en verdween hij alleen het aparte was , de TV ging ook over naar de life-zender waar vanuit ik naar de opname was gegaan 🤷🏻‍♂️ !

Ik kijk niet meer van vel dingen op die de DIW7022 tevoorschijn tover maar dit had ik ook nog nooit meegemaakt 

Weet u het , weet ik het en mag het zeggen !

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Len B

Bedankt voor je moeite ​@Alexandra van KPN dat jij wel réageert op deze topic maar helaas , het is/was niet te reproduceren.

Mocht ooit nog een keer gebeuren . . . . . . . !

Thanks.

4 reacties

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 23, 2026

Daar vorige reactie niet geplaatst is  Laucnche-versie 1.234.2 !

Admin: naar je eigen topic hierover verplaatst

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Len B, dat lijkt me niet de bedoeling. Goed dat je het aankaart, inclusief voorbeeldplaatje.

Gebeurt dit alleen bij deze, oudere opname of merk je het ook als je andere opnames bekijkt? En je zit nu dus op launcher versie 1.234.2, correct? Wij nemen het signaal alvast mee naar het tv-team zodat ze er naar kunnen kijken en kunnen checken of ze het kunnen reproduceren. 

Mocht je het nog eens opmerken, laat het dan vooral weten samen met bij welke opname het gebeurt en eventueel bij welke handelingen. 

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • August 27, 2026

Bedankt voor je moeite ​@Alexandra van KPN dat jij wel réageert op deze topic maar helaas , het is/was niet te reproduceren.

Mocht ooit nog een keer gebeuren . . . . . . . !

Thanks.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Geen probleem ​@Len B, kaart het gerust aan mocht je nog wel zoiets tegen komen! Dan nemen we 't graag mee ter verbetering :)