Skip to main content

Het nieuwe menu bevalt niet erg.

Eerst kon ik bijvoorbeeld als ik een opname even pauzeerde en daarna weer op play drukte, de infobalk meteen wegdrukken door 2 x op de gele knop te drukken. Dit werkt niet meer helaas, ik zie de balk te lang tot hij vanzelf verdwijnt, waardoor ik een stuk beeld mis en een heel stuk ondertiteling! Ontzettend vervelend.

Als ik terugspoel, kan ik door 2 x op de gele knop te drukken de infobalie wel wegdrukken! Maar dat is niet echt nodig! Het is de omgekeerde wereld.

 

Verder mis ik het doorgaande tv beeldje van het spelende programma als je in de gids kijkt. Er staat nu een grote foto boven de gids, die veel plaats inneemt en niets toevoegt. Ik wil mijn oude bewegende programmabeeldje terug! Dat mini tv.tje. 

Het gedoe met de infobalie is toch echt terug in de tijd, zo lijkt me. Ontneemt kijkplezier.

 

 

 Hallo @Narina,

Je kunt zelf de tijd instellen dat deze minigids in beeld blijft via Menu → Instellingen → Systeem → Aantal seconden dat de info balk zichtbaar blijft → Tijd aanpassen naar minimaal 1 seconden. Dan zal de minigids wegvallen binnen een seconde als je deze hier op aanpast. 
Wat betreft de PIP is bekend bij de ontwikkelaars en hier wordt onderzoek naar gedaan. Het is alleen niet bekend of dit en hoe dit gaat terugkomen. 


 Hallo @Narina,

Je kunt zelf de tijd instellen dat deze minigids in beeld blijft via Menu → Instellingen → Systeem → Aantal seconden dat de info balk zichtbaar blijft → Tijd aanpassen naar minimaal 1 seconden. Dan zal de minigids wegvallen binnen een seconde als je deze hier op aanpast. 
Wat betreft de PIP is bekend bij de ontwikkelaars en hier wordt onderzoek naar gedaan. Het is alleen niet bekend of dit en hoe dit gaat terugkomen. 

Dit geldt voor het oude kpn systeem. In KPN TV+ is deze instelling niet te vinden.


Let altijd goed op hoe oud een topic is!! Dit is een topic dat bijna 3 jaar oud is (28 augustus 2020).

 


Dus dit is logisch →  “Dit geldt voor het oude kpn systeem.