Skip to main content

  

Sinds kort kan ik de opnames die ik geprogrammeerd heb in de kpn itv app niet meer terugzien in het menu Mijn opnames van mijn LG tv.

daarvoor werkte alles prima. Wat is de oorzaak en wat is de oplossing ? Met vriendelijke dank voor de hulp. Richardol

Bedankt voor de toelichting! Helder wat er nu precies speelt. Het kan soms gebeuren dat de opnames die in de app gemaakt zijn niet zichtbaar zijn in de ontvanger omdat die dan niet goed synchroniseert met de cloud (waar de opnames opgeslagen zijn). Vandaar dat ik een reset adviseer. Dan maakt hij opnieuw verbinding en ik hoop dat de opnames dan tevoorschijn komen. De opnames zijn opgeslagen in de cloud (online) dus als je de ontvanger een reset geeft of de app verwijdert gaan deze niet verloren. 🙂

 

Zelfde probleem. Ik gebruik het kastje om te kijken via een smart tv. Ik zie wel opnames vanuit de smart tvop mijn telefoon, maar andersom vanaf mijn telefoon niet in de opnames van de smart tv. Kastje uitgezet en weer opnieuw aan. Nu is de opnameplanning wel te zien.

 

*admin: afgesplitst en quotes toegevoegd voor context.

Hoi @Casper00000001! Welkom op ons forum en goed dat je ook even aan de bel trekt.

Het is bij jou precies zo als Sanne_ aangeeft: