als ik een uitzending wil opnemen kan ik dat ook weer afmelden. Als ik me opgeef voor het opnemen van een serie moet ik dat per stok afmelden en kan ik het opnemen niet stopzetten
ik wil een uitzending opnemen. Het lijkt gemakkelijk om een serie uitzendingen te kiezen voor opnemen, maar je kan deze keuze niet aanpassen of stoppen
Wat gek dat het bij jou niet lukt om een serieopname te annuleren,
Hoe probeer jij de serie te annuleren? Kun je anders eens een screenshot of foto delen van wat jij ziet? Dat maakt meedenken makkelijker.
Als ik naar de opnames of naar de geplande opnames ga, verschijnen er bij mij geen drie puntjes naast de serie.
Ik schakel het KPN-apparaatje elke nacht uit, dus wordt het 's ochtend geladen naar de laatste versie.
Â
Jan Knapen
Oh, mijn fout, ik ging uit van de KPN TV+ app, niet de KPN tv-ontvanger. Heb je de KPN TV+ Box? Dan lees je hier hoe je jouw opnames kunt annuleren:Â Opnames inplannen en verwijderen op de KPN TV+ Box. Voor de oudere tv-ontvangers zou dit ook mogelijk moeten zijn, en dan wel zo:
- Ga naar de geselecteerde opname (programma) in de Gids en druk op de rec-toets. Je krijgt dan een melding als ‘als je deze opname wilt annuleren doet u dat ook met de evt. serie-opname'.
- Ga naar Mijn Opnamen / Opgeslagen en selecteer Geplande opnamen. Daar de serie-opname opzoeken en met de rode knop verwijderen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.