Skip to main content

Ik heb een TFT interactieve tv abonnement met 2 tv ontvangers. De 1e tv ontvanger is gratis inbegrepen voor de 2e betaal ik maandelijks € 5,-. De 2e tv ontvanger gebruik ik al meer dan een jaar niet en ik wil dit dus stop zetten, maar om dit online zelf in je abonnement te wijzigen schijnt onmogelijk te worden gemaakt en een telefoonnummer om telefonisch contact op te nemen is ook niet te vinden. Ik ben ondertussen aardig geïrriteerd geraakt. Weet iemand hoe je zoiets oplost.

Bel de kpn klantenservice via 0800-0402

 

Als je inlogt op je mijn kpn dan het kopje televisie opent en dan bij extra's staat een tellertje in jou geval 2 en die moet je veranderen naar 1  en opslaan  etc etc 


Jimny, bedankt. Je eerste antwoord was niet de oplossing. Met de gebruikelijke verontschuldiging dat het ontzettend druk was werd meegedeeld dat de verwachte wachttijd 12 minuten zou zijn. Met je tweede antwoord heb ik met enig zoeken kunnen oplossen.:thumbsup_tone2:


Je loopt het risico dat je de gratis ontvanger moet inleveren en zodoende het bedrag gewoon gelijk blijft.


Heb je daar ervaringen mee @Nick83  bij Telfort kon je de 2e ontvanger altijd opzeggen en hoefde je ook geen 5,00 euro meer te betalen en aangezien deze klant van Telfort komt blijven de telfort voorwaarden van kracht lijkt mij.

@Richans fijn dat het gelukt is via manier twee en voor de goede orde kijk even in je mijn Kpn of je abo nu 5,00 euro goedkoper is geworden, de 2e tv ontvanger moet je wel retourneren naar Kpn ik weet zo niet naar welk adres dat is


@jimny abo is € 5,00 goedkoper en er is meegedeeld dat ik bericht zal krijgen met info hoe ik de 2e ontvanger moet terug sturen.


@jimny abo is € 5,00 goedkoper en er is meegedeeld dat ik bericht zal krijgen met info hoe ik de 2e ontvanger moet terug sturen.

@Richans mooi dan is het helemaal afgedekt en terugsturen zal pas gaan naar de lockdown maar je hebt 30 dagen de tijd om de ontvanger te retoruneren