Skip to main content

Zojuist mijn interactieve tv geïnstalleerd, top! De meegeleverde Ethernet kabel is te lang. Hoe kan ik deze inkorten?

@Mappelboom 

Ik zou deze niet inkorten, want het is een gepriegel om het weer goed te krijgen. Ik zou gewoon naar een winkel gaan waar ze UTP kabels verkopen, want voor een paar euro ben je klaar, kijk wel voor een CAT5 of 6. Want deze kabels hebben een goede bescherming. 😉


Hoi @Mappelboom. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat Dennis Schreve al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Je kan inderdaad het beste een kortere netwerkkabel kopen. Dan is de kans op storingen in de toekomst ook kleiner. :relaxed:


Bedankt @Dennis Schreve en @Vikash voor de reacties. Hier kan ik wat mee.

In het kader van duurzaamheid: kan ik de geleverde (te lange) kabel terugsturen naar KPN zodat deze voor een nieuwe klant gebruikt kan worden?


Die kabel is een gewone utp. Kan ook voor bedraad aansluiten van computer, tv e.d. gebruikt worden. Of naar danwel van af een switch. Altijd handig dus.

Maar retourneren kan ook. Naar antwoordnummer (hiervoor pakketje inleveren bij PostNL punt) of winkel.


Reageer