Skip to main content

Kan al geruime tijd, minimaal 3 maanden, niet inloggen op mijn tcl tv. Krijg onderstaande melding.

Login fout

Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het over een paar minuten opnieuw

Wie kan mij helpen?

Hallo ​@Frits76 ,

Heb je de update voor TCL-tv’s wel uitgevoerd? Verwijder desnoods de app en installeer die daarna opnieuw. 

Dank voor je bericht ​@Noordzee 

De app heb ik verwijderd, laatste versie staat er nu op 08.67.03. Zowel met email en abonnementsnummer krijg ik dezelfde storing: Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Ook na het verwijderen van de app, opnieuw opstarten en installeren werkt het niet.

Hier hetzelfde probleem. Alleen op de tcl tv. Op mijn samsung tv werkt de app wel gewoon. 

Hi ​@Frits76 en ​@Shenkiee, ik zie dat ​@Noordzee al een hele goede tip gedeeld heeft. Het kan inderdaad helpen om de Smart TV app te verwijderen en opnieuw te installeren.

We weten dat de app op nog niet alle televisies lekker werkt, daar zijn we intussen hard mee aan het werk. Je kunt onze Product Updates volgen voor de nieuwste updates en verbeteringen.

Hier helaas hetzelfde probleem, i.c.m. een TCL QLED 32S59K (model 2025) werkt de KPN TV+ App ook niet.  

Goedemorgen, even een update ​@Shenkiee, ​@Frits76 en ook voor jou ​@shoutje: Er komt een update aan voor de Smart TV App voor Android TV (versie 08.67.04).

Ik ben benieuwd zo gauw je die hebt, hoe het dan gaat.

Bedankt voor de update, kon deze vandaag downloaden. Echter nu krijg ik steeds een Login fout hoewel de juiste inloggegevens worden ingevuld. “Probeer het na een paar minuten nog eens” maar na 8x geprobeerd te hebben ben ik maar gestopt met proberen

Als je al de kans krijgt om te gaan inloggen, want zelfs dat wil vaak niet lukken krijg ik bij het inloggen met e-mail adres en wachtwoord zoals met het abonnementsnummer en pincode dezelfde login fout met de melding, probeer het na een paar minuten opnieuw.

inmiddels meer dan 15 pogingen zonder resultaat 

Hier van hetzelfde zoals ​@shoutje helaas. 

Toch even een dubbele check: Lukt het inloggen met diezelfde gegevens wel als je het probeert op https://tv.kpn.com/ ?

@Alexandra van KPN ja dat lukt. Ook met dezelfde gegevens kan ik inloggen op een apple ipad. 

@Alexandra van KPN dat had ik uiteraard ook al gecheckt… ja dat lukt wel.

Top, goed om te weten ​@shoutje en ​@Shenkiee, Dan een verzoekje om te doen vanuit tv.kpn.com:

• Inloggen in tv.kpn.com
  • Ga naar Profiel
  • Ga naar Apparaatbeheer: verwijder daar alle apparaten
  • Probeer daarna opnieuw in te loggen in de app op je tv

Ik ben benieuwd of dat helpt. Weet ook dat we dit nog steeds aan het onderzoeken zijn, dus we lezen graag jullie bevindingen!

@Alexandra van KPN helaas zonder resultaat op de TCL tv. Op de ipad kan ik wel weer gewoon inloggen. De app zelf valt ook geregeld weg tijdens het inloggen. Zowel voa abonnement nummer als via kpn ID. Geregeld start de app wel maar kan ik niet aanklikken welke manier van inloggen ik wil. 

@Alexandra van KPN hier hetzelfde probleem helaas...

Reageer