Skip to main content

Sinds kort kan ik ineens niet meer via Firefox ITV kijken. Is er iets veranderd?

 

Beste @Jerom474 

Wat vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen, KPN heeft inderdaad wat dingen veranderd. KPN heeft het webadres veranderd in: https://tv.kpn.com/ en eventueel even de geschiedenis (cookies) verwijderen. Je kunt ook op 2 manieren inloggen:

  • Met je KPN ID
  • Met je abonnementsnummer en pincode van de interactieve TV

Ik hoop je zo genoeg te hebben geïnformeerd. Zijn er nog vragen, stel ze gerust.


Hier is het ook al 1½ week moeizaam in Firefox. Moet vrijwel dagelijks de cookies m.b.t. tv.kpn.com wissen. Anders krijg ik in het beste geval “Oeps, er is iets fout gegaan...” en in het slechtste geval zwart scherm met eindeloos draaiend groen rondje.


Cookies verwijderen helpt inderdaad, mits je àlle KPN cookies verwijderd


Hier is het ook al 1½ week moeizaam in Firefox. Moet vrijwel dagelijks de cookies m.b.t. tv.kpn.com wissen. Anders krijg ik in het beste geval “Oeps, er is iets fout gegaan...” en in het slechtste geval zwart scherm met eindeloos draaiend groen rondje.

Peter,

Weet je zeker dat het om de Cookies gaat. Want ik zie hier dat mensen dat lijkt het wel verwaren met “geschiedenis” (de cache).

Een Cookie kan alleen menselijk leesbare tekens bevatten en geen executables. 

In de cache (history) kan van alles staan inclusief javascript, images en whatever. 
 


Er staat in beheer van Firefox “cookies en websitegegevens”. Tja...