Skip to main content

Beste,

als ik de kpn itv app open krijg ik de foutmelding zoals bijgevoegd. Er staat ‘geen internetverbinding’ en ‘verbind met wifi of via 3g/4g en probeer het opnieuw. Wat ik al heb geprobeerd en niet werkt:

  • inloggen via website en alle apparaten verwijderen
  • apple software updaten (iphone 11 en ios 15.6.1)
  • app opnieuw installeren

wat zou ik nog wel kunnen proberen?

dank alvast. 
 

groeten. 

Goedemorgen @JoyBosch en welkom hier :)

Mooi om te lezen dat je zelf al de nodige dingen hebt uitgeprobeerd alleen jammer dat dit niet heeft geholpen! Heeft de ITV app eerder wel gewerkt op dit apparaat? En wat gebeurt er als je de app op een ander apparaat probeert te openen? Hoeveel apparaten heb je nu aangemeld? Met iTV Online kun je 5 apparaten actief gebruiken. Zijn er al 5 apparaten aangemeld op de iTV app, dan kan het zijn dat je niet meer kunt inloggen. Daarom kun je op de iTV website alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de iTV app. Zo kom je dus nooit vast te zitten. Je kunt met 3 mensen tegelijkertijd tv kijken. Dit betekent dat er 3 mensen op hetzelfde moment gebruik kunnen maken van de app of de website (interactievetv.nl). De tv-ontvanger telt niet mee.


Hoi @JoyBosch, heb je nog iets gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht?


Hallo @JanZ_ ,

Helaas heeft het niets geholpen. In de apparaat beheer online zie ik twee telefoons opgenomen, dat zijn onze telefoons. De telefoon van mijn partner heeft echter wel het woord "actief" er in het blauw bij staan. Bij mijn telefoon staat dat niet.

Heeft u toevallig nog een idee?


Goedemorgen @JoyBosch en bedankt voor de terugkoppeling :)

Kun je een printscreen maken van dat wat je precies te zien krijgt bij het apparatenbeheer (dat je partner zijn telefoon actief is en jouw telefoon niet) en deze hier met me delen? Ik kan dit niet meteen plaatsen maar zoek het graag verder voor je uit. Tot slot; heeft de app eerder wel goed gewerkt op jouw telefoon?


hetzelfde probleem is mij overkomen


hetzelfde probleem is mij overkomen

ik heb de KPN iTV-app verwijderd en KPN iTV mod apk opnieuw gedownload van heyhey.net, probleem opgelost.

 

Admin: link verwijderd


@Ceciliarussell, Op wat voor een apparaat (merk en type) heb jij KPN iTV opnieuw geïnstalleerd?


hetzelfde probleem is mij overkomen

ik heb de KPN iTV-app verwijderd en KPN iTV mod apk opnieuw gedownload van heyhey.net, probleem opgelost.

 

Admin: link verwijderd

Hoi @Ceciliarussell en welkom hier op ons forum :)
Super dat je deze bevinding hier hebt gedeeld! Net als @wjb ben ik ook wel benieuwd op wat voor device je KPN iTV opnieuw hebt geïnstalleerd. 

Hopelijk leest @JoyBosch ook nog mee en heeft ze ook wat aan deze informatie.