Skip to main content

Goedemorgen 

Ik heb op de zaak een volledig pakket inclusief tv (we hebben daar geen tv)

Nu ben ik onlangs ook overgestapt op mijn privé adres naar kpn, en daar heb ik expres geen tv aangevraagd omdat ik al tv op de zaak heb 

 

Nu wilde ik thuis inloggen met de gegevens, maar dan staat er dat ik met kpn thuis verbinding moet maken. Dit is erg vreemd want het is een kpn modem

Heeft er iemand een tip?

 

 

Dat kan niet. Omdat u thuis geen tv in uw abonnement heeft gekozen is tv bij u ook echt niet beschikbaar. Ook niet tv van een ander abonnement. 

En op de zaak heeft u misschien ook nog een zakelijk abonnement? Tv zakelijk werkt op de achtergrond ook nog iets anders dan tv particulier volgens mij. Dat is denk ik sowieso niet uitwisselbaar.

Dus tv op de zaak stopzetten en bij u thuis erbij nemen. 


Modems zijn beiden van KPN maar het ip adres is niet hetzelfde, je tv abonnement en tv ontvanger is gekoppeld met modem op de zaak.

Meest logische oplossing is op de zaak Tv opzeggen en op privé adres een Tv abonnement bij nemen.

Het is trouwens wel mogelijk  met een kleine omweg om een tv ontvanger van kpn  op een ander locatie te laten spelen.


Goedemorgen @Fabian1234 en welkom hier op ons forum :)
Ik kan eigenlijk weinig toevoegen aan de antwoorden die hierboven zijn gegeven door zowel @Nick83 als @J.D.P!

Hopelijk weet jij met deze informatie waar je aan toe bent en waarom het thuis niet werkt. Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan vooral weten!