Skip to main content

Ik wil op vakantie inloggen gaat ineens niet meer ik heb abonnement nummer niet bij wat nu? 

Ik wil op vakantie inloggen gaat ineens niet meer ik heb abonnement nummer niet bij wat nu? 

Ik neem aan dat je het over de iTV app hebt.

Je kunt ook inloggen met jouw KPN ID.


Dank het gaat wel op mij handy maar niet op mijn laptop?

 

Groet


Dus op https://tv.kpn.com kan jij niet met jouw KPN ID inloggen?

 


 


Krijg elke keer dit, wachtwoord is wel goed. 


Helder, dan is er nu een moderator van KPN aan zet om hier zijn/haar licht over te laten schijnen.


En wat moet ik ondertussen doen?

 


Je 

En wat moet ik ondertussen doen?

Helaas wachten op een moderator.

Wat bedoel je overigens met…

Dank het gaat wel op mij handy maar niet op mijn laptop?

 


Op mijn telefoon werkt het wel, wel beeld op laptop niet. 


misschien kan je mijn abonnement nummer door geven dan kan ik daar mee proberen in te loggen?

 * is mijn klant nummer

*Admin: klantnummer in profiel gezet i.v.m. privacy.


Wat werkt er wel op jouw telefoon, inloggen met KPN ID, inloggen met abonnementsnummer?


En wat moet ik ondertussen doen?

Je zou je scherm van je laptop schoon kunnen maken... 😉


Erg bij de hand


Op mijn telefoon werkt het met kpn id. Zoals ik 24 uur geleden vertelden 


Heb je op de laptop al een andere browser geprobeerd? 


misschien kan je mijn abonnement nummer door geven dan kan ik daar mee proberen in te loggen?

Ik ben, net als jij, gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.

Ik kan je dan ook niet jouw abonnementsnummer doorgeven.

Ook een moderator van KPN zal dat niet zomaar mogen doen (AVG).

Vroeger kon je in mijn KPN je abonnementsnummer en pincode nog lezen maar dat is er vandaag de dag ook niet meer bij. Het wordt dus heel lastig als je njet thuis bent om jouw abonnementsnummer te achterhalen.

Kan je wel inloggen op https://mijn.kpn.com?


Sorry mijn fout dacht dat ik. Met kpn chatten


Kan overal inloggen alleen niet op itv op mijn laptop, ging vroeger automatisch daarom ook nummer niet meegenomen op vakantie 


Kan overal inloggen alleen niet op itv op mijn laptop, ging vroeger automatisch daarom ook nummer niet meegenomen op vakantie 

Je zou ook gewooon met de KPN ID moeten kunnen inloggen.

Dus helaas toch maar even wachten op een moderator.

Ik hoop dat er snel één zal reageren.


Okay dank u. Gaat zo een moderator zelf reageren


Okay dank u. Gaat zo een moderator zelf reageren

Dat kan even duren, het is behoorlijk druk.

Normaliter wordt een topic binnen 24 tot 48 uur opgepakt door een moderator.


Hi @sjoony, welkom op het Forum!

Ik zie dat jullie al aardig wat berichten hebben uitgewisseld en dingen getest hebben. Helaas heeft dit nog niet geholpen ben je op zoek naar je abonnementsnummer. Deze kan ik opsturen, maar de vraag is dan: weet je de bijbehorende pincode nog? In dit geval ga ik voor de beste optie en dat is het opsturen van het abonnementsnummer en resetten van de pincode. Zowel via sms als via mail ontvang je zo meteen je abonnementsnummer en een nieuwe pincode! 

Wil je even laten weten of je hiermee wél kan inloggen op je laptop op https://tv.kpn.com/welkom?


@sjoony ik heb geen reactie meer gehad. Is geen bericht in dit geval ook goed bericht? Of ervaar je nog steeds problemen met inloggen op onze iTV website?


Reageer