Als ik wil inloggen op mijn netflix account loopt het kastje vast ook al met een andere afstandbediening probeert loopt die nog vast deed het altijd opeens moest ik opnieuw inloggen en dat kan nu niet meer
Hoi
De tv ontvanger heb ik ook al een paar keer opnieuw ingesteld van alles probeert maar het lukt niet
Jasper leest straks ook dit bericht en zal u verder helpen.
Netflix is het best te bekijken via een nieuwere ontvanger (o.a. Arris).
Zelf ken ik de Arcadyan HMB 2260 niet, via Google zie ik ook Telfort staan als provider.
Ik weet dus niet of dit een standaard KPN ontvanger is.
De HMB2260 is geschikt voor Netflix, die hoeft daarvoor niet omgeruild te worden via de website. Telfort gebruikt (afgezien van de 4K-ontvangers) dezelfde apparatuur als ons, dus je kunt hen daarbij ook tegenkomen inderdaad Alles wat later dan de Motorola VIP1853 is uitgekomen ondersteunt Netflix. De HMB2260 kwam uit rond dezelfde tijd als de Arris VIP2952 en ze hebben hiervoor dezelfde mogelijkheden. Als een ontvanger Netflix niet ondersteund, zal je de app überhaupt niet kunnen zien
Dat het na de reset ook nog niet lukte is wel vreemd
Op de andere ontvanger heb ik geen problemen met het inloggen
Ik heb overleg gehad en daarbij zijn verschillende opties de revue gepasseerd, ik denk dat we de bewuste ontvanger het beste kunnen vervangen. Zeker omdat de andere geen enkel probleem heeft hiermee lijkt het specifiek aan de ontvanger te liggen. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van jouw postcode, huisnummer en het serienummer van de bewuste tv-ontvanger (die kan je op de sticker aan de onderkant vinden) bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder reageren, dan weet ik dat je dat gedaan hebt.
Ik zie het, helemaal goed. Ik heb daarmee meteen een nieuwe ontvanger verzonden. In privébericht heb ik je daar meer informatie over gestuurd. Laat je weten hoe het met de nieuwe ontvanger gaat?
Graag gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.