Skip to main content

ik wil inloggen in frankrijk op de kpn itv app, op mijn samsung tablet. Maar hij doet het niet op de WiFi.

Vorig jaar geen last mee gehad. Zowel inloggen met kpn id als met abbonementsnummer werkt niet.

HELP

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Probeer het (inloggen) eens via 4G.


Heb geen 4 g op de tablet. Op mijn telefoon doet hij het wel met 4g, maar ook niet via de wifi


Heb je daar eigen wifi (dus ook eigen modem) of zit je op een gezamenlijke (zoals op de camping, hotel, resort e.d.)

Op mijn telefoon doet hij het ook niet via de wifi

Dan lijkt het mij toch iets m.b.t. die wifi.


Dan zal het op WiFi wel geblokkeerd worden.


Idd een gezamelijke wifi. Kan de eigenaar iets veranderen aan de wifi? En zo ja, wat.


Ik denk zo maar dat ie dat geblokkeerd heeft om bandbreedte voor iedereen over te houden.

Maar je gaat op vakantie toch geen uren tv kijken? Af en toe het nieuws kijken wij altijd op vakantie.

Zit je op dezelfde locatie als vorig jaar?


Gaat om de formule 1. Verder wordt er niks gekeken hoor! Maar ik kom zowiezo niet op de site van kpn met de wifi. Nu dacht ik het te doen via de ziggo app. Maar ook daar kom ik niet op. Wordt aangegeven dat de site niet bereikbaar is. :rolling_eyes:


Captive portal wellicht? Dan moet je eerst inloggen de portal voordat je de WiFi (min of meer) normaal kan gebruiken.


Maar ik kom zowiezo niet op de site van kpn met de wifi.

Nou ... dat is helder dan...


Ik ga eens even naar de eigenaar vragen om dit te deblokkeren! Bedankt voor zover.


Deze doet het dus ook niet via wifi?

https://go.ziggosporttotaal.nl/


Ik kom op de site. Dan wil ik gaan inloggen. Kies kpn ** en dan krijg ik weer dat deze site niet bereikbaar is.


Was je nog niet geregistreerd bij Ziggogo met je kpn-Z.S. pakket?

Is kpn.com helemaal niet bereikbaar?


Nee, nog niet geregistreerd, bij ziggo go, omdat ik geen problemen voorzag. Vorig jaar was het nl geen probleem om via de wifi op de kpn app te komen. Even navraag gedaan bij de camping eigenaar, maar er wordt niks geblokkeerd. 


Zelfde camping trouwens als vorig jaar


Raar hoor.

Er gaat dan toch iets mis met de routering van af de Franse provider. De site kpn.com is niet uit de lucht.

https://downforeveryoneorjustme.com/kpn.com


Denk dat de mannen het maar zonder formule 1 moeten doen. Wel bedankt.


Hoi @Sassie73, ik ben te laat zie ik. 😞 De race was gisteren al. Hopelijk hebben ze deze nog kunnen zien. 

In ieder geval begrijp ik dat het probleem bij de WiFi ligt aangezien het via mobiel internet op de telefoon wel werkt. Gaat het daar toch ergens mis zoals gezegd. 😞 Alleen wat. Ik durf het zo niet te zeggen.